Announcement

Collapse
No announcement yet.

Goede gaffa tape

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goede gaffa tape

Ik ben op zoek naar een beetje goede gaffa tape die niet al te duur is. Welke gebruik jij, en vind jij die fijn? Ik had zelf deze op het oog, maar dit wel wat?

ik koop hem altijd bij de Fback,
    12'95 per rol van 50M

Comment

Gewoon die van de Action van nog een euro.

Voor theater en disco activiteiten gebruik in PVC tape, laat geen lijmresten achter.

Comment

Die van de action is echt troep. Zelf gebruik ik de gaffa van showtec. Op nichiban na vind ik dat de beste, na testen met meerdere type gaffa.

Als ik afga op prijs/kwaliteit dan scoort de showtec bij mij persoonlijk het beste.

Comment

Die van de action is geen "Stage tape" Gaffa. Dat is gewoon consumenten duck-tape.

Ik gebruik altijd enige echte Nichiban Gaffa: http://www.bax-shop.nl/gaffa-tape/ni...l#!prettyPhoto Gewoon omdat die het allerbeste en fijnste is.
          Daarnaast is een paar rolletjes pvc tape ook wel handig.

Comment

Is het slim om er gewoon meerdere te bestellen en dan te kijken welke het beste is?

Comment

Het slimste is om gewoon helemaal geen Gaffa tape te kopen en bijna alleen maar PVC tape (ookwel balletvloer tape) te gebruiken, is een stuk beter dan gaffe zoals ik al zei en ongeveer even duur.

Comment

Originally posted by Rio View Post
                Het slimste is om gewoon helemaal geen Gaffa tape te kopen en bijna alleen maar PVC tape (ookwel balletvloer tape) te gebruiken, is een stuk beter dan gaffe zoals ik al zei en ongeveer even duur.

en dat zegt de gene die tape koopt bij de action.

Comment

Gewoon nichiban en niets anders. Ik heb er veel gehad en zweer bij nichiban.

Hecht bijna overal op.
                  Sterk.
                  Geen lijm resten
                  Beschrijfbaar.
                  Makkelijkst verwerkbaar.

Pvc tape komt er al helemaal niet in.

Comment

Originally posted by JONKIE View Post
                    en dat zegt de gene die tape koopt bij de action.
                    Jup, gaffa kom gewoon van de action. Voor theater/disco doeleinden gebruik ik PVC tape.

@Ronennieshow Waarom kom er bij jou geen PVC tape in?

Nichiban wordt hier trouwens ook gebruikt, als we ergens op willen schrijven zoals op de licht- en geluidstafel.

Comment

Nichiban is mooi spul, maar (meestal) best wel duur.

De Showtec gaffa theater kwaliteit is net zo goed, er staat alleen geen 'Nichiban' in. Scheelt je maar een euro per rol, maar op een doos van 18 stuks (4x per jaar)...
                      De witte tape is ook erg goed te beschrijven. Eerlijk gezegd kan ik geen verschil vinden tussen de Nichiban en de Showtec (theater variant dan).

Comment

Originally posted by SLGV View Post
                        Ik gebruik altijd enige echte Nichiban Gaffa: http://www.bax-shop.nl/gaffa-tape/ni...l#!prettyPhoto
                        ik gebruik deze inderdaad ook, pas weer een doosje met 8 stuks besteld.
                        Maar pasgeleden een andere gaffa van een collega in de branch meegekregen en die schijnt een stuk goedkoper te zijn, maar na het een aantal keer uitgeprobeerd te hebben is het echt precies hetzelfde als degene die ik heb (in de link beschreven) het enige wat ik mis is de tekst op het kartonnetje aan de binnenzijde ...

Comment

Hiervoor gebruikte ik altijd PVC tape, maar ik vond het een ware hel. Ik heb gisteravond een ''Showtech gaffa tape 50mm 50mtr. Black'' en een Nichiban Gaffa Tape 50mm 50mtr. Black'' besteld.

Comment

Dan ben ik benieuwd wat jou bevindingen hier over zijn als je gaat letten op de prijs/kwaliteit verhouding.
                            Laat het even weten zodra je een "vergelijkend waren onderzoek" hebt gehouden ;)

Comment

Zal ik doen, waarschijnlijk morgen wel even tijd om grondig te testen!

Comment

Working...
                              X