Announcement

Collapse
No announcement yet.

Monster Beats Dr.Dre Solo HD bij Bax-shop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Monster Beats Dr.Dre Solo HD bij Bax-shop

Hallo,

Een tijdje geleden heb ik hier de Novation Launchpad gekocht, en ik was zeer tevreden met de services van Bax-Shop.
    Ik heb nu een nieuwe prooi gevonden; de Solo HD Beats van Dr. Dre.
    Op de officiële website van de koptelefoons, zie ik dat ze 199,99 euro zijn. Mijn vraag is, hoe kan het dat de Beats op Bax-Shop goedkoper zijn? Zijn ze nep? Want als ze nep zijn, dan koop ik ze gewoon bij de officiële webstore.

Dank u wel voor uw antwoord,

Spons

De ene winkel is duurder dan de ander;) bax heeft de echte.
    Echter wil ik je de tip meegeven eerst even deze hoofdtelefoon naast de technics of de pioneer hdj 1000 te houden. Beats is misschien wel een hype, maar vooral de solo hd knijpt echt in het hoog, en klinkt zo dof als mn kapotte ipod oortjes. Mijn tip dus, ga even blind vergelijken, en let op de klank!

Comment

Dank u wel voor uw antwoord, ik zal aan een paar mensen vragen of ik ze mag vergelijken :)

Comment

Zoals DJ-Drace al zei; Beats zijn belachelijk duur om het merk. Ze klinken zeer goed, maar zijn in verhouding met de prijs niet reëel in mijn ogen.

Comment

De exemplaren die wij verkopen zijn ook de echte. De reden dat wij ze goedkoper aanbieden, is omdat anderen dat ook doen. ;)

Comment

@Rintie, heb jij toevallig ook de solo HD gehoord? De versie van 400 euro klinkt inderdaad wel goed:P

Comment

Moet je je eens afvragen of dat overgehyped stuk speelgoed nog steeds goed klinkt als je 'm vergelijkt met een écht goede koptelefoon van 400 euro... B.V. een studiokoptelefoon van Ultrasone...

Comment

Sennheiser is een geweldig merk en is qua kwaliteit al te evenaren met een koptelefoon van 90 euro in vergelijking tot de 150-300 euro die je voor een Dr Dre koptelefoon betaalt.

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
                  @Rintie, heb jij toevallig ook de solo HD gehoord? De versie van 400 euro klinkt inderdaad wel goed:P
                  Jazeker wel, maar €100,- voor zo'n klein ding betaal ik zeker niet. Ik ben niet zo'n merkenlikker, doe mij maar gewoon iets wat goed klinkt en tamelijk betaalbaar is.

Comment

Tja, dat is maar net wat je er voor over hebt. Ik hoop dat de topicstarter nog even goed nadenkt over deze keus!

Comment

Ik heb hem besteld, en verwacht hem deze week binnen. Ik ben benieuwd!!
                      Het is net wat je zelf wilt, de een heeft het er voor over en de ander niet.

Comment

Heb je vooraf vergeleken?

Comment

Ik niet, hahaha
                          Nee serieus niet. Ik zou je 1 ding zeggen. Het is de fake die ik heb gekocht. Toch makkelijk voor op de fiets en in de trein. Want als hij kapot zou gaan of ik laat hem vallen heb ik het liever met de kopie versie ervan dan de orginelen! Ook een stuk goedkoper. Ziet er exact hetzelfde uit, nou wat wil je nog meer!

Comment

Working...
                          X