Announcement

Collapse
No announcement yet.

Intertek?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Intertek?

Ik zie op diverse producten op de achterkant dit logo staan. Weet iemand wat dit logo betekent, maken zij de apparatuur die er in zit?

De magische wereld van google.

Intertek ------>>>>> zoek

Tadaa. resultaat is dat het een een grote organisatie is van labaratium die samen werken in onderzoeken naar veiligheid en ander geneuzel van producten.

Als het dus onderzocht is door hun en er resultaten van zijn kun je er dus dat logo opzetten. Waar het allemaal aan moet voldoen en hoe het precies zit had ik helaas niet genoeg intresse voor om het helemaal te lezen.

Als jij het dus wel boeiend vind en precies wil weten hoe het zit gewoon even google en lezen maar.

Comment

Ik krijg iets heel anders te zien op google, maar toch bedankt voor het antwoord Ronny!

Comment

Intertek doet electro-technische veiligheidskeuringen, vergelijkbaar met het kema-keurmerk

Comment

Oké toch maar even wat verder gekeken.

Intertek is een overkoepelend bedrijf wat eigenlijk een samenwerking inhoud tussen labaratoria wereldwijd. Deze labaratoria testen producten van fabrikanten en geven dan advies en ondersteuning hoe de fabrikant ervoor kan zorgen dat hun produkten aan de geldende veiligheid en keuringseisen kan voldoen.

Dit doen ze meer dan alleen electrotechnische markt. Ook de petroleum houdende produckten maar ook voor de katoen industrie.

Als fabrikant kun je er eigenlijk alles laten testen of het voldoet aan de normen en wetgeving en eissen voor het land waar het geleverd moet gaan worden. Als het er niet aan voldoet kan je hier ook advies van terug krijgen wat te doen om het wel aan de eissen te kunnen laten voldoen.

Omdat de labaratoria zoveel samen werken VIA het overkoepelende Intertek is er dus veel kennis en ervaring in huis waardoor het vaak goedkoper is dan naar een ander afzonderlijk onderzoeks bureau te gaan.

Het Intertek logo wil dus zeggen oké ik ben daar geweest, daar ben ik onderzocht en getest.

Comment

Working...
          X