Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aankomende veiling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aankomende veiling

Weet niet of het mag, zo niet hoor ik het vanzelf wel.

Maar zag op bva een veiling aankomen van licht en geluids apparatuur. Misschien voor de mensen die interesse hebben.

linkje: http://www.bva-auctions.com/auction/index/4912

Bva is gewoon niet interessant.
    Er komt nog 38% in totaal(btw, veilingkosten, btw veilingkosten) bovenop je bod. En als je dan het prijsverschil bekijkt, zie je dat je het voor iets meer in de winkel koop. Maar dan heb je wel garantie enzo.

Dus ik zou het niet doen.
    Ben nog wel aan het kijken naar een goede veilingssite in licht en geluid, iemand?!

Comment

Precies.

Als ik zie wat ze voor bijvoorbeeld een sp4 vragen ( 3950 zonder btw en zo ) dan kan ik voor dat geld zoon beetje op elke hoek van de straat voort zoon setje krijgen en mag ik het nog uitproberen ook. Bij bva staat het er en je moet er maar vannuit gaan dat het werkt.

Vaak is het dus niet interresant.

Echte veiling site op licht en geluid gericht durf ik niet te zeggen dat die er is. Verder ben ik toch al snel van koop maar nieuw. Garantie en ik weet wat ermee is gebeurd. Dan is dat mij die paar euro extra wel weer waard. Nog een voordeel ik kan precies de versie pakken die ik wil.

Voor de gene die voor wat minder toch het zelfde willen is het dus wel een leuk iets zoon veiling. Maar verwacht niet dat je het voor niets mee krijgt. Zoals al gezegd komt er ook nog iets van een kleine 40% bij. Let hier dus wel mee op.

Comment

Mijn ervaring met BVA is niet positief, ik zou aanraden om het even over te slaan ....

Helaas, kunnen soms best leuke dingen tussen zitten. Maar er is altijd wel wat ....

Comment

veiling van geluid en licht is niks bijzonders.. elke andere maand is er wel een. BVA, Trooswijk, zelden iets gezien dat de moeite waard was, nooit wat gekocht. Mijn broertje wel voor hun bedrijf...maar daar heeft hij (nogal) spijt van

Comment

Uiteraard moet je rekening houden met de veilingkosten das bij iedere veiling, maar soms kunnen er best interessante dingen tussen staan. Maar hier moet je een beetje geluk mee hebben.

En btw kan je terug krijgen als bedrijf zijnde dus daar kijk ik al helemaal niet naar.
            Last edited by Lightsix; Saturday-10-03-2012, 01:09.

Comment

Originally posted by Lightsix View Post
              btw kan je terug krijgen als bedrijf zijnde dus daar kijk ik al helemaal niet naar.
              Maar er zitten hier ook particulieren tussen, zoals ik.

Comment

Originally posted by Lightsix View Post
                En btw kan je terug krijgen als bedrijf zijnde dus daar kijk ik al helemaal niet naar.
                Maar dat kan je bij aankoop van nieuw materiaal ook dus dat maakt zowel voor particulieren die het wel moeten betalen, als voor bedrijven die het kunnen terugvorderen niks uit ;)

Comment

Zodra je op BVA een bod plaatst, krijg je eerst nog een pagina te zien met een overzicht over te betalen kosten alvorens je het bod echt kunt plaatsen.

In het geval als je net als mij 105,- euro zou bieden, moet je iets meer dan 144,- euro af tikken. Helaas was het niet compleet, BVA haalt zijn schouders op en verwijst naar de algemene voorwaarden zonder dat ze je überhaupt proberen te helpen.

Comment

Oké, ik neem mijn woorden terug.

BVA belde vandaag op om een afspraak te maken om de missende delen langs te brengen. Complimenten dat ze er mee aan de slag zijn gegaan.

Als je gaat bieden raad ik je echt aan om naar de kijkdag te gaan en het zelf af te halen wanneer je de bieding "wint" daar echt goed te controleren of alles er bij zit. Daarna pas op het ontvangstbewijs een krabbel zetten.

Comment

Working...
                    X