Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trillend beschermrooster

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trillend beschermrooster

Ik heb nog twee afgedankte ''Omnitronic BX-1550'' staan. Maar toen ik ze gisteren aansloot om te kijken of ze nog leefden, hoorde ik een enorm kabaal. Het bleek het rooster te zijn die er voor zit. Maar met zo'n lawaai kan ik ze natuurlijk nooit verkopen op marktplaats. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb de grill er al een keer opnieuw opgeschroefd, maar zonder succes.

Misschien wat zwarte kit? Of een stukje schuimrubber.

Comment

Bedoel je dan voor of achter het rooster, neem aan achter. Tussen het rooster en de kast zelf?

Comment

Tussen de kast en het rooster inderdaad.

Comment

Heb volgens mij nog wel wat liggen, zal morgen eens kijken! Bedankt voor de tip!

Comment

Glaszetters hebben van die hele mooie dubbelzeidige tape met een soort van schuimlaag. Doe dit rondom je rooster en schroef het er dan tegen. Tadaa einde gerammel.

Wij hebben dit ook gedaan bij onze zelfbouwsubs.

Comment

@ Ronny, Heb je daar misschien een foto van?

Comment

Dubbelzijdige hobbytape van de action doet wonderen. Het is een schuimlaag met 2 zijdige plakranden. Het mag dan wel hobbytape voor 3D kaartjes zijn, maar het plakt als kit.

Comment

Ik heb hier thuis ook dubbelzijdig plakband liggen met een soort van schuimlaag en dat plakt inderdaad heel goed, op mijn aanhanger had ik de nummerplaat ermee vast geplakt omdat ik geen boutjes en moertjes had liggen, toen ik de nummerplaat er terug wilde afhalen kreeg ik het er heel moeilijk af en die schuimlaag zal de trilling wel dempen.

Comment

Heb wat rubber achtig iets er tussen gedaan. Geen getril meer. Heb ook al een koper te pakken!

Comment

Working...
                    X