Announcement

Collapse
No announcement yet.

WordPress??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• WordPress??

Ik heb bij YourHosting een domein laten registreren. En zij raden mij aan om mijn site met WordPress te maken. Nu is mijn vraag, hoe installeer ik dit?? Nu staat dit mapje op mijn bureaublad:

Maar daar in zitten alleen maar bestanden met rare namen en dergelijke.

Dus mijn vraag nogmaals, hoe kan ik er voor zorgen dat dit gewoon als programma op mijn bureaublad/Dock komt te staan??

Gewoon dat mapje op je site gooien met ftp,

Vervolgens ga je naar jouwsite.nl/wordpress ... de rest wijst zich daar vanzelf.

(het is wel handig om alvast een database aan te maken alle inlog gegevens ( ftw / Mysql ) bij de hand te houden.

Comment

Stuur anders een pm, kan ik je helpen en dingen uitleggen e.d.

Comment

En waar vind ik mijn FTP?? Ter informatie het is een small pakket die ik twee minuten heb gekocht samen met mijn domein naam.

Comment

Heb je teamviewer.com? Zoja, stuur dan eens je gegevens door via PM, dan kan ik je helpen.

Comment

En daarom .... zijn er mensen die websites bouwen als werk hebben.

Waar je de ftp gegevens vindt is afhankelijk van je hoster, gewoon ff zoeken staat vast wel ergens in een FAQ of zo.

Comment

Bedankt voor de hulp. Maar DynaSpan is mij op dit moment hiermee aan het helpen, maar toch bedankt!

Comment

YourHosting heeft ook een hele goede helpdesk... dat is 1 van de redenen dat ik al mijn sites daar heb. Officieel geven ze volgens mij geen support op dit soort zaken maar ik ben er altijd prima geholpen met al mijn (soms domme) vragen.

Overigens heeft YourHosting een automatische installatie voor Wordpress (en tal van andere softwarepakketten) in de hostingmanager. Dan hoef je alleen even het wachtwoord van je MySql database in te voeren (staat in je welkomstmail) en dan installeert hij alles automatisch.

Comment

Oh, nou ik zal het nu even snel bekijken!

Comment

Wat Geluid-en-Licht.. zegt klopt. Hier vind je een lijst met softwares die je via hostingmanager kan installeren.

En anders bel je even naar de hulpdesk. Ik bel hun ook soms met (hele) domme vragen. Ze helpen je netjes en anders proberen ze het zelf ook nog op te lossen.

Comment

Vraagje, waar kan ik die lijst vinden. Want in de Hostingmanager staat wel iets van ''Software installaties'' en als ik die open staat er ''Open de software catalogus'' alleen dan kom ik op een blanco pagina waar niks te beleven valt.

Comment

Daar moet hij wel bij staan. Maar nogmaals, bel de helpdesk even op 0800-1213. Is gratis en ook op zaterdag (en zelfs op zondag!) bereikbaar.

Comment

Working...
                        X