Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sjouwhulpen gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sjouwhulpen gezocht

Ik heb zo nu en dan een sjouwhulpje nodig en met name op vrijdagen zijn die niet makkelijk te vinden.

Wie zou het leuk vinden om af en toe eens met een professionele dj op pad te gaan? Wij bieden een vergoeding van € 75,00 (ex btw als je een factuurtje kunt schrijven, niet noodzakelijk) en werken voornamelijk op bruiloften, verjaardagen en kleinere bedrijfsfeesten.

Het gaat vaak om kleine showtjes (sub top setje en 8 led parretjes, deze show dus) die een trap op gesjouwd moeten worden. Op- en afbouw stelt niks voor, maar als je wat DMX en stroomkabeltjes kunt trekken is dat natuurlijk mooi meegenomen.

We zoeken met name mensen uit de omgeving Eindhoven die op eigen gelegenheid naar onze loods in Waalre kunnen komen, of dichtbij de snelweg wonen zodat je mee kunt rijden. Mensen uit Valkenswaard zijn ook van harte welkom.

Ik heb op dit moment concrete opdrachten voor 29 juni in Rotterdam (dat is wel een grotere show, onze 70/80 show) en 24 augustus in Nijmegen. Mocht je uit 1 van die plaatsen komen mag je natuurlijk ook altijd even reageren.

Ik hoor graag van geintresseerden op (040) 848 80 69 of per email (zie profiel).

Hmm.. Volgendsmij heb ik bij beide data wel een gaatje zitten. Ik woon in Schijndel ( Bij Den-bosch ) niet ver van eindhoven af, maar ik kan helaas dan niet naar jullie toekomen.. Als jullie mij op kunnen halen is het wel een optie! Denk er eens over na ;)

Comment

Working...
    X