Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samsung kondigt ‘s werelds eerste DJ mobieltje aan de ”Samsung Beat DJ”

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Samsung kondigt ‘s werelds eerste DJ mobieltje aan de ”Samsung Beat DJ”

Wat krijgen we nou? Een telefoon waarmee u kan scratchen, loopen, samplen en effecten aan uw nummers kan toevoegen?

Het moet toch niet gekker worden maar Samsung kondigt inderdaad ‘s werelds eerste DJ mobieltje aan, de Samsung Beat DJ.

Dit gave ding heeft een krachtige Stereo Speaker waarmee u uw vette mix aan uw vrienden kunt laten beluisteren.

En mochten ze eventjes niet in de buurt zijn kunt u gewoon simpelweg uw mix opnemen en later nabeluisteren.

Wat natuurlijk ook gelijk aan de Samsung Beat DJ opvalt is het MP3 design waarmee u de blits scoort als u eropeens mee gaat bellen.

Maar bent u het mixen even zat, dan kunt u met een 3 megapixels camera op uw gemakje foto's maken of gewoon even chatten met uw vrienden via het internet.

Voor het filmpje klik hier:
    Mobile Choice gets a first look at the Samsung Beat DJ, a phone that lets you scratch your tracks on a virtual turntable. For more information on this and al...

Haha het moet ook niet veel gekker worden.

Maar goed als ik het filmpje zie "klooit" hij maar met één muziekje gelijktijdig waardoor het naar mijn idee nog niet echt DJ'en is.

Verder denk ik dat het heeel irritant is wanneer iemand in de tram/bus/metro zit te spelen met zo'n ding. (vind mensen met hun GSM muziek in het openbaar sowieso niet echt prettig)

Comment

ooit van een koptelefoon gehoord?

Comment

Vind het opzich wel vet:D

Comment

Originally posted by stinos2000 View Post
          ooit van een koptelefoon gehoord?
          Ook die zijn 9 van de 10 keer niet fatsoenlijk geïsoleerd waardoor je alsnog kunt 'meegenieten'...

Comment

niet zo zeuren hoor ! haha

Comment

Originally posted by Rafya View Post
              niet zo zeuren hoor ! haha
              Erger jij je dan nooit aan de enorm schelle klanken die uit een gsm speakertje komen, of herrie uit de oortelefoontjes van iemand die z'n trommelvliezen aan het opblazen is? ;)

Comment

ik denk eigenlijk dat ze wat meer aandacht hebben besteed aan het geluid van de luidsprekers.
                sony ericsson staat wel bekend om het geluid van de telefoon, ik vind het wel kloppen want ik heb zelf een sony met best wel goed geluid.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                  Erger jij je dan nooit aan de enorm schelle klanken die uit een gsm speakertje komen, of herrie uit de oortelefoontjes van iemand die z'n trommelvliezen aan het opblazen is? ;)
                  haha nja nu je het zegt eigenlijk niet nee:p

Comment

De herrie uit gsm speakers zijn meestal muziek-stijlen waar ik me niet aan erger, soms echter WEL en dan is het irritant, aan te luide oortjes heb ik me eigenlijk nog nooit geërgerd

Comment

Als ik zo eventjes naar het filmpje kijk heb ik het idee dat het voor geen ene *** werkt.

- Sowiezo zie je een héleboel Graphic Lag, wat niet aan het filmpje zelf ligt, aangezien de persoon zelf wel op een normale snelheid beweegt.
                      - Ook ze je hem op een gegeven moment proberen te loopen, als je goed luistert hoor je dat deze niet seamless is.
                      - Bij de loop en scratch zit er een delay van ongeveer 1,5 seconden tussen het aanraken en het uitzenden van het geluid.
                      - Op een gegeven moment probeert hij een 4/1 loop te starten, drukt erop, gebeurt niets, moet dus nog een keer drukken. Standaard fenomeen bij touchscreens, maar natuurlijk zeer hinderlijk bij deze telefoon.
                      - Ik zie geen pitch shift of master tempo. Dus, alleen mixen met geremasterde tracks?
                      - Als je al kan mixen, ik zie ook geen tweede deck.

Als je dit toch écht wat lijkt, zou ik liever een telefoon bij de Kijkshop halen voor 15 euri's met 10 euro beltegoed en daarnaast een Pacemaker halen, dit zal stukken beter werken denk ik.

Deze telefoon lijkt me meer een duur stuk speelgoed dat niet goed functioneert, en niets voor een doorgewinterde dj. Toch denk ik dat dit wel een toekomst heeft, en ongetwijfeld zal er over een paar jaar de mogelijkheid zijn om live te draaien met je telefoon op een afstand vanaf je huis, te broadcasten over ShoutCast streams en ondertussen nog op Hyves te zitten ook. Maar nu nog niet.

Comment

Apple is al aardig op weg met Remote & iTunes, maar deze telefoon lijkt me inderdaad een beetje zonde van het geld

Comment

Neem gewoon een iPhone, die heeft dezelfde functies eigenlijk en het is nog makkelijker ook. De iPhone draait ook stabieler, dus laggen zal hij niet doen! NBeat van de post boven mij gebruikt de Remote functie van zijn iPhone i.c.m. iTunes, misschien dat hij meer uitleg kan geven?

Comment

Working...
                          X