Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iemand een dj booth te huur?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Iemand een dj booth te huur?

Hallo mensen,

binnenkort is er bij ons een feestje en ik was benieuwd of iemand voor een niet al te hoge prijs een Pioneer (liefst 2x cdj1000, ,mengpaneel maakt niet zoveel uit) set te huur heeft voor mij..

ik hoor het wel ;)

Groeten

Marto, op dit forum lopen een aantal mensen rond met apparatuur die ze ook verhuren (al dan niet in combinatie met een DJ)

Maar wat je precies wilt is mij een beetje onduidelijk,

namelijk, zonder datum zullen maar weinig mensen je kunnen vertellen of er niet toevallig iemand anders de apparatuur wil huren.
    Verder wil je alleen de apparatuur die je noemt, of ook een heel meubel (DJ-booth) en versterking/geluid, enz

Comment

Niet onbelangrijk ook, waar gaat het feest plaatsvinden?

Comment

Ik kan het je leveren, maar dan moet je wel naar Den Haag komen. Tevens weet ik niet wanneer jij het wilt hebben.

Comment

Originally posted by Rick View Post
          Niet onbelangrijk ook, waar gaat het feest plaatsvinden?
          Dat was ik inderdaad er nog vergeten bij te melden, maar had al wel even in het profiel van de TS gekeken en als woonplaats staat daar Goes, neem dus aan dat het hier in Goes is.

Comment

Feest zou zich ook aan 'deze kant van 't water' kunnen bevinden, of in België... is dus beetje kijken wat het handigste is. Daar zal de topicstarter eerst even antwoord op moeten geven.

Comment

ok, sorry voor de onduidelijkheid. het feest vind plaats op 18 april op 's heer hendriks kinderen en ik wou dan graag alleen de genoemde apparatuur. (2x cdj1000, mengpaneel maakt niet zoveel uit, geen is ook goed. ligt een beetje aan de prijs)

Comment

Wat heb je afgehuurd in 's-Heer Hendrikskinderen, het dorpshuis of de kroeg (meer heb je immers niet)?

To the point, ik ben gevestigd in 's-Heer Hendrikskinderen, ik verhuur apparatuur maar voor 18 april heb ik niet meer veel liggen. Ik kan je wel helpen aan bv cdj 100, diverse mixers, twee actieve topjes en wat losse lichteffecten. Meer heb ik niet meer voor die zaterdag :D

Comment

nee het is bij ons thuis, grote schuur. maar de apparatuur die jij noemde is niet wat ik zocht. ik ben echt op zoek naar cdj1000. boxen heb ik ook niet nodig, versterking ook niet..

Comment

Voor zover ik weet verhuurt alleen fix in mid'burg de cdj 1000 in Zeeland, maar of je daar zo vrolijk van wordt. Zondag kun je hem niet terug brengen dus betaal je maar een dag extra, service kennen ze daar niet :(

Waarom eigenlijk een CDJ-1000? Heb je vato gonzalez ingehuurd ofzo :D?
                    Last edited by Citybeatz; Wednesday-01-04-2009, 16:19.

Comment

dat is idd geen service zeg :P maar die cdj1000's zijn gewoon om het eens mee te maken.. vergelijk het maar met een rondje volle bak in een ferarri mogen rijden, zo'n idee een beetje :P

maar kon iemand anders me er dan nog aan helpen..?

Comment

Vind je dit niet eenbeetje zonde van je geld? De pioneer cdj1000 is een standaard speler met weinig exta's en bijzondere functies. Hij is wel vrij betrouwbaar. Het voelt dus niet alsof je met een ferarri rijd.

Comment

daarom ben ik ook een beetje aan het uitzoeken of ik hem ergens goedkoop kan huuren.. als het te duur is gaat het idd niet door

Comment

Eventueel is het mogelijk ga even naar www.sound-party.nl en vul het contact forumulier in voor een offerte.

Comment

Post Audio hier in Goes kan ze ook leveren, bel even een rondje zou ik zeggen en google desnoods even op audio verhuur hier in de buurt.

Comment

Working...
                              X