Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lange set.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik vind 2 a 3 biertjes op een avond best kunnen, maar aangeschoten staan te draaien is natuurlijk onaanvaardbaar.

Overigens drink ik zelf zelden alcohol, ik zorg gewoon dat ik een fles spa blauw achter de booth heb staan.

Comment

Dit is wel toepasselijk, want ik ben zelf ook vakkenvuller. Ik vind het een verschil, omdat het draaien voor mij geen werk maar hobby is. Het is ook al anders omdat dit dus feestjes zijn en dat vind ik niet hetzelfde als mijn werk als vakkenvuller. Ik snap dat als dit je werk is je niet drinkt tijdens een set. Het is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.

Comment

@ deffels

Het is voor jou een hobby maar als mensen jou betalen ben je voor hun aan het werk. Als het nu een BBQ feestje is voor vrienden en jij zet er toevallig wat spullen neer om de sfeer wat ip te krikken oké laat maar komen die krat. Als je voor een feest staat te draaien vind ik dit anders. Mensen betalenje en dien je er dus ook voor de volle 100% te zijn.

Als je perse drank moet drinken denk ik dat je of op de verkeerde plek staat. En dat je beter op stap had kunnen gaan. Of je hebt gewoon een drank probleem en dat je dus ook echt als je er nog 3 mag drinken om te mogen rijden je ook echt die 3 zal drinken.

Wij hebben om deze reden al een keer gewoon afscheid genomen van een dj. Er is genoeg andere dingen om te drinken en als je dan toch perse alcohol wil is het na 2x duidelijk waarschuwen doeg doeg.

Maar zoals je al aangeeft. Hoe jij het doet gaan wij niet over zolang wij jou biet inhuren.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
          Als je vakken vuller bent ga je toch ook niet bier staan drinken. Je bent aan het werk. Tenzij je bier tester bent drink je niet tijdens het werk. In heel erg veel gevallen is het drank op de werkvloer direct ontslagen.

Wij drinken altijd 0 als we draaien. Dat doen we dan eventueel na de rand als we klaar zijn maar nooit tijdens.

Setjes van 5 uur zijn voor ons standaard. Ik denk zoon 90%. Maar wij zijn meestal of erg vaak in ieder geval met z'n 2e. Als dat niet is gewoon een niche erin en tot over 10 min.
          +1. Niets meer aan toe te voegen, wilde alleen wel laten weten dat ik het volledig met je eens ben ;).

Comment

Ja ik ben het wel grotendeels ermee eens, maar ik vind het wel een verschil als dit doet als beroep of een leuke drive-in waar mensen aardig wat voor betalen. Voor mij is het toch echt hobby werk en het geld wat ik krijg is meer een vergoeding voor tijd en apparatuur dan dat ik er veel aan verdien.

Voor mij persoonlijk heb ik er geen moeite mee om niks te drinken hoor, maar als het op een feestje is en ook mijn weekend, heb ik er geen problemen om een biertje te drinken zolang het mijn prestaties niet beïnvloed. Als mensen dit liever niet hebben, doe ik dat gewoon niet, heb ik geen problemen mee.

Comment

Jij moet proffesioneel overkomen bij je klanten, zoals eerder vermeld ben je volgens de klant wél een bedrijf die ze netjes betalen.

Comment

Dwaalt een beetje af naar een onderwerp wat gewoon voor ieder zijn eigen keus is. (wel of niet alcohol nuttigen)

Als ik een lange tijd sta te draaien zorg ik meestal dat ik het ophoud, maar dat ben ik.
                Als je dan echt heel nodig moet, zet een plaat op van 8 minuten en ren snel heen en weer:)

Comment

Ja ik heb nu inderdaad genoeg mogelijkheden voor het komende feestje. topic kan gesloten worden.

Comment

Ik gooi meestal rond die periode wat slows erop waaronder de vaste Stairway to Heaven ballad (naja afhankelijk van welk publiek offc. :p ) duur meer dan lang genoeg xD iets van een 8 minuten.

Of indien het publiek wat ouder / meer into rock is durf ik ook nog wel eens Child in time van deep purple abusen goede 10 minuten.

Mare ff serieus dat gebeurd eigenlijk zelden tot nooit aangezien ik snel wat tracks voorbereid op voorhand en het vrouwtje kan gelukkig ook een beetje beatmatchen en crossfaderen. Zijn dan wel een tiental minuten dat het met wat minder swung of effectjes is mischien (alhoewel ze doet het mss. wel beter dan ik :blush: ) tracks zijn meestal goed gekozen en voor die max. tien minuten is alles zeker onder controle.

Over het alcohol drinken ik drink nooit als ik rijd of aan het werk ben. In het geval dat je draait werk je simpel om eerlijk te zijn.
                    Last edited by SqueeZr; Sunday-13-05-2012, 02:53.

Comment

Working...
                    X