Announcement

Collapse
No announcement yet.

Website maken met wix?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Website maken met wix?

Hallo allemaal,

Ik heb bij sommige dj s op dit forum gezien dat zij hun website gemaakt hebben met wix. Nu was mijn vraag is dit echt gratis en betrouwbaar.

Ik hoor het graag

Gr william

Zolang je geen persoonsgegevens en zeker geen betalingsgegevens invult heb je niks te verliezen... gewoon lekker proberen zou ik zeggen.

Comment

Bedankt voor de reactie. Maar heeft iemand ervaring hier mee

Gr william

Comment

Je krijgt uiteindelijk nog steeds een baggere website.
        Beter laat je iemand die weet hoe het moet een website voor je ontwerpen.

Comment

Ik heb het zelf ook gebruikt, werkt gewoon goed. Zou zelf wel voor de html 5 kiezen, dat is ook zichtbaar op iPads (die geen flash ondersteunen). Kost helemaal niks.

Comment

Ik raad wix af. Ten eerste omdat het barstens vol staat met reclame. En het er gewoon niet uit ziet. En ook werkt het niet lekker. Je kunt beter voor 2 tientjes een hostje kopen + domein en dan er een layout met een cms op zetten. Zodra je dit niet snapt kun je me altijd ff pm-en.

Comment

Nou ja, als je kijkt naar de site van dj lars valt het wel mee hoor... die ziet er best aardig uit en er staat alleen wat reclame van wix zelf op.

Comment

Ja maar ik heb enkele ervaring in de webwereld en ook in verschillende browsers komen problemen. Gewoon html template opzoeken op host zetten en domeintje erbij ben je klaar.

Comment

Niet echt grote ervaringen.. :D

Download Wordpress op wordpress.com. Installeer dit op je host (mocht het niet lukken -> PM) en download een layout via het beheer paneel. Daarna kun je makkelijk pagina's maken, foto album invoegen e.d.

Comment

De site van Lars (das de enige wix site die ik ken) ziet er in alle browsers hetzelfde uit hoor...

Ik heb ook wel "wat" ervaring met webdesign (ik bouw al mijn websites zelf, met handgeschreven valide HTML code) maar ik moet toch echt wel wat moeite doen om ervoor te zorgen dat de sites er in elke browser hetzelfde uitzien. Vooral IE7, IE9 en chrome vinden het leuk om 'm net iets anders weer te geven.

CMS systemen als WordPress en Joomla zijn erg gemakkelijk in gebruik maar het kost wel behoorlijk wat tijd om erachter te komen hoe het allemaal werkt. Ook de installatie is vaak vrij ingewikkeld (config bestanden aanpassen enzo). En dan kost ook de hosting nog eens geld.

Ik kan me dan ook voorstellen dat je voor een hobbymatige drive-in show kiest voor een wix site. Dat is gratis, daar hoef je geen kennis voor te hebben en het ziet er nog best aardig uit ook.

Comment

Oke bedankt allemaal. Ik ga het gewoon proberen met wix

Comment

DJ lars ik ben nu bezig met mijn site alleen hoe maak jij die gratis domein naam met .tk

Comment

Op dot.tk

Verdere uitleg is daar aanwezig!

Comment

Jan Petersen bedankt voor de reactie

Comment

Working...
                            X