Announcement

Collapse
No announcement yet.

Muziek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Muziek

Hoi,

Mijn naam is Jamal, 14 jaar. En ben DJ

vind het ook erg leuk. Doe het nu al bijna 6 jaar

Mijn vraag is, Ik heb 16 GB aan muziek. Maar ik wil graag de Nederlandstalige gezellige muziek hebben.

Weten jullie wat ik moet hebben, Ik zou graag willen weten wat voor CD"s ik moet gaan kopen om de gezellige Nederlandstalige muziek te hebben.

Mvg Jamal

Ik zou zeggen, ga langs een CD shop of kijk even bij bol. Hier vind je wel genoeg CD's als je zoekt op Nederlandstalig. Gezellige nummers, tja. Moet je zelf even bekijken.

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
      Ik zou zeggen, ga langs een CD shop of kijk even bij bol. Hier vind je wel genoeg CD's als je zoekt op Nederlandstalig. Gezellige nummers, tja. Moet je zelf even bekijken.
      Heb ik al gedaan, maar op Bol kon ik niets vinden helaas.

Comment

niemand?

Comment

Zoek eens op hollands

Tadaa ook bij bol.com

Alle 40 goed hollandse hits
          Hollandse hits jaar overzicht 2011
          100 hollandse hits van toen
          party party 2005

Dus ik geloof niet dat je zelf erg hard gezocht hebt.

Ik heb alleen maar hollands in de zoek balk gezet.

Ik hoop dat je ermee geholpen bent. Succes.

En de volgende keer misschien zelf een klein beetje moeite doen ;) Anders kun je natuurlijk ook nog naar een free record shop gaan ( bestaan toch nog wel he? ) Daar hebben ze vaak van die bakken van 3 voor 15 euro of zo en zit ook met enige regelmaat wat van dit gerne in.

Comment

Originally posted by DJ sjamou View Post
            Hoi,

Mijn naam is Jamal, 14 jaar. En ben DJ

vind het ook erg leuk. Doe het nu al bijna 6 jaar

Mijn vraag is, Ik heb 16 GB aan muziek. Maar ik wil graag de Nederlandstalige gezellige muziek hebben.

Weten jullie wat ik moet hebben, Ik zou graag willen weten wat voor CD"s ik moet gaan kopen om de gezellige Nederlandstalige muziek te hebben.

Mvg Jamal
            Aan mijn rechterteen voel ik dat je wil dat we titels en uitvoerders gaan posten zodat je ze via youtube kan downloaden

Comment

Originally posted by Mol View Post
              Aan mijn rechterteen voel ik dat je wil dat we titels en uitvoerders gaan posten zodat je ze via youtube kan downloaden
              haha,, nee hoor..

Comment

kan een slotje op!

Comment

Slotjes gaan alleen op tweedehands topics of bij uitzonderlijke gevallen. Anders niet.

Comment

Aangezien het topic ''muziek'' heet . en dat is een algemene term heb ik ook nog wel een vraag . Hoe houden de allround dj's hun muziek op orde en hoe weetje welke titel welk nummer is . Ik kan me voorstellen als je een behoorlijke collectie hebt ( 14000 ) nrs ofzo dat je niet meer bij elk jaren 70 80 of 90 nummertje weet welke je te pakken hebt .

of draaien jullie met een beperkte soort van ( best off ) selectie ? of voegen jullie tags toe aan de goede nummers ?

Comment

je maakt een aantal mappen met evt. submappen en tadaa, alles netjes geordend.
                      Dit is overigens als je een laptop gebruikt. Het lijkt me dat je bij CD's gewoon een aantal tassen hebt met per tas een genre en per tas nog iets om het gescheiden te houden...

Comment

Ik werk persoonlijk met playlists voor ieder genre waarin mijn favoriete nummers staan.

Comment

Op de computer alles in mapjes, en als er veel in een mapje zit komen er submapjes.

Comment

Bij mij zit heel veel in een grote map, maar wel allemaal met nette en correcte ID3 tags.
                            Ik draai dan ook niet met het idee van "Ow, iets van een Dancesmash CD zal wel goed zijn" maar ik ken de nummers bij naam en/of artiest.
                            Dus: Goede ID3 tags in combinatie met een nette zoekfunctie (VirtualDJ FTW!) werkt prima als je je nummers kent.

Comment

ik heb alles in mediamonkey staan. hier kan ik zelf tags toevoegen en dat op grote schaal. nu heb ik nog maar een gemiddeld grote muziekbibliotheek maar ik vind dat ik het netjes op titel, jaar, artiest en genre heb staan.

Comment

Working...
                              X