Announcement

Collapse
No announcement yet.

JB systems 27-6-2012 besteld volgende dag goedkoper!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• JB systems 27-6-2012 besteld volgende dag goedkoper!

JB SYSTEMS KONTROL 2
    DEVINE ARTIS 300 WATT

Ik heb op 27-6-2012 me geluidsinstalatie gekocht. (nog niet binnen)
    En ik heb vandaag gezien dat de JB SYSTEMS KONTROL 2 nu 30 euro goedkoper is!

Ik ben pas 12 jaar en ik heb me suf gespaard. (1,5 jaar ongeveer)

Het boeit bax-shop.nl gewoon niet!

Beetje belachelijk!

Ik zie dat de doos beschadigt is want er is er nog 1 beschikbaar.
    Maar als de mixer niet goed is kan je de mixer dan gewoon terug sturen?

Comment

Wie zegt dat bax-shop.nl het niet boeit? Bel ze en vraag of ze die 30 euro kunnen terug storten.

Doen ze dit niet lijkt het me simpel: Stuur je product terug (recht op 30 dagen retour met geld terug garantie als product niet beschadigd is etc) en nu opnieuw bestellen(of tot zolang actie geldig is).

Comment

Het zou me verbazen als bax de 30 euro niet terug stort, en zoals hierboven vermeld, als ze hem leveren, niet aannemen en retour sturen, bestel het dan opnieuw.

Comment

Originally posted by remixed View Post
          Wie zegt dat bax-shop.nl het niet boeit? Bel ze en vraag of ze die 30 euro kunnen terug storten.

Doen ze dit niet lijkt het me simpel: Stuur je product terug (recht op 30 dagen retour met geld terug garantie als product niet beschadigd is etc) en nu opnieuw bestellen(of tot zolang actie geldig is).

Originally posted by twistdj. View Post
          Ik zie dat de doos beschadigt is want er is er nog 1 beschikbaar.
          Maar als de mixer niet goed is kan je de mixer dan gewoon terug sturen?
          Binnen de 30 dagen mag je hem retour sturen als hij niet bevalt, en 1 jaar garantie als hij opeens defect is dus waarom zou je hem niet terug kunnen sturen.

Comment

En POST NL is ook lekker traag met leveren.
            Gister om 2uur besteld nog steeds niet binnen.

Ik snap ook niet waarom ze de actie niet eerder vermelden.
            Dan bestel je iets en dan is het de volgende dag goedkoper.

Comment

Sorry dat ik het zeg maar ja inderdaad je bent 12.

Welkom in de grote mensen wereld. Prijzen zullen altijd schommelen. Dingen worden duurder en dingen worden goedkoper. Je kan hier heel zielig over gaan doen en kinderachtig en zelfs roepen van bax dit en dat zonder zelf actie te ondernemen.

Maar en nu komt het, Denk zelf eens na wat je nu zegt en wat dat inhoud. Stel dat het product duurder werd had je dan ook de 30 euro aan bax extra betaald?

Of een ander voorbeeld. Ik heb getankt. Me wagen helemaal vol gegooid met 70 liter diessel. Hop dikke 100 euro. He neej toch word de prijs morgen opeens toch een 2 cent de liter goedkoper. Moet ik nu dan ook terug gaan naar de pomp en zeggen hey ik heb hier gisteren getankt maar nu is het goedkoper ik wil geld terug?

Je hebt het toch gekocht met een prijs waar je tevreden mee was? Lijkt me wel anders had je het niet besteld. Ik vind het dan heel erg echt heel erg kinderachtig om nu zo te gaan reageren tegen bax,

Dingen worden nu eenmaal goedkoper en duurder kan je daar niet tegen dan sorry dat ik het zeg maar zal je een erg zwaar leven tegemoet gaan.

Ik heb een appartement gekocht een 2 jaar geleden ( iets meer oke ) de buren hebben het een dikke maand geleden verkocht. Precies het zelfde appartement maar dan ander huisnummer. Dit copie heeft de nieuwe koper een dikke 20.000 euro minder gekost dan ik voor ons appartement betaald heb. Ja je hebt gelijk ik ga morgen mijn verkoper opbellen en zeg ik ook ik wil mijn 20.000 euro terug!

Je raad denk ik wel wat hij zal gaan zeggen en dat is dus ook de reden dat ik niet ga bellen.

Ik kan zo nog wel uren door klagen en mopperen maar goed mijn punt is duidelijk en ik denk niet dat ik nog een 20 voorbeelden uit het dagelijks leven hoef te gaan noemen. Een goede prijs is leuk korting nog beter maar als het een keer niet mee zit jammer maar helaas. Dan kan je het nog een keer heel vriendelijk proberen en daar houd het op. Je mag dus blij zijn dat ik niet bax heet want met jou reactie van het boeit ze niet had ik al helemaal niet eens meer ook maar erover nagedacht om ook maar iets voor je te doen.

Comment

Originally posted by twistdj. View Post
                En POST NL is ook lekker traag met leveren.
                Gister om 2uur besteld nog steeds niet binnen.

Ik snap ook niet waarom ze de actie niet eerder vermelden.
                Dan bestel je iets en dan is het de volgende dag goedkoper.
                Dat slaat ook nergens op, postNL levert volgendsmij tot 22.00 uur, dus de volgende dag kunnen ze nog steeds halen.

Comment

Beste twistdj, het produkt is niet goedkoper geworden, maar er staat nu 1 stuks in de B-stock die €30 goedkoper is, vanwege een beschadigde doos en gebruikssporen. Verder is de prijs gelijk gebleven. De zaak ligt even anders dan jij het doet voorkomen dus.
                  Last edited by René Sance; Thursday-28-06-2012, 22:32.

Comment

Dan was de B-stock op dat moment al aanwezig, of net online gezet. Je hebt dus gewoon een product besteld waar niets aan veranderd is.

Comment

Een beschadigd product (in ieder geval de doos ervan) word goedkoper aangeboden op de site en dus is dat belachelijk omdat jij pas 12 bent en hetzelfde onbeschadigde produkt net iets eerder hebt gekocht voor iets meer geld? Sorry maar ik zie daar geen logica in.

Welkom in de echte wereld.

Comment

Als je die €30,- zo belangrijk vindt dan stuur je je huidige toch terug? En koop je die uit de b-stock?? Niet dat ik dat zo snel zou doen, maar dit is zoals het gaat in de "echte" wereld...

Comment

Ik trek mijn eerdere woorden in, ik lees net dat het om een artikel gaat uit de b stock.
                          Of je betaald de normale prijs of je stuurt hem retour en dan bestel je die uit de B stock.
                          Last edited by Mol; Friday-29-06-2012, 14:09. Reason: 2 ee's vervangen door 2 aa's in betaald :-)

Comment

Dan zou je zelfs kans hebben dezelfde terug te krijgen...

Comment

Het aanbod van B-stock producten fluctueert continu.

B-stock producten zijn producten die we niet meer als nieuw kunnen verkopen en die worden dan ook apart in de webshop gezet, als los product.

Dit kan onder meer zijn;
                              - omdat het product incompleet is (kabels, accessoires, beugeltjes missen bijv.)
                              - omdat de doos beschadigd is of ontbreekt
                              - omdat het verpakkingsmateriaal ontbreekt
                              - omdat het product kleine beschadigingen of gebruikssporen bevat
                              - omdat het product door een klant is ingeruild
                              - omdat er een blisterverpakking omheen zat die opengemaakt (en dus kapot) is
                              - omdat de doos stickers bevat (wegens retourzending of reparatie)

Deze producten worden altijd tegen een iets gereduceerde prijs aangeboden, om het voor klanten aantrekkelijker te maken om te kiezen voor een B-stock product (omdat het goedkoper is dan nieuw en vaak net zo goed) en wij zijn van deze 'afwijkende' voorraad af. Win-win situatie dus.

Verder vermelden we altijd op de productpagina van een B-stock product wat er met dat product aan de hand is. Dit vind je terug bij de tips/opmerkingen onderaan de productpagina. Verder staat in 9 van de 10 gevallen een actuele foto bij het product, zodat je precies kunt zien hoe hij er nog uit ziet.

Ik snap dan ook niet dat je dit belachelijk vindt, want een B-stock product is dus iets aparts en staat los van de originele, nieuwe producten die we verkopen.

Als je echt zo ontevreden bent over het prijsverschil, stuur je je huidige Kontrol 2 terug (mits in nieuwstaat, met originele onbeschadigde doos en accessoires) en bestel je de B-stock versie.

Let dan wel op dat je dan een product in huis krijgt met enige gebruikssporen, dat teruggekomen is van reparatie, met ietwat beschadigde doos en deels missend intern verpakkingsmateriaal. Ik denk, ik zeg het er nog maar even bij.

Let ook op dat er altijd een kans is dat de B-stock versie ieder moment weg kan zijn.

Het prijsverschil terugstorten kunnen we in dit geval natuurlijk niet doen.

Dan zou je zelfs kans hebben dezelfde terug te krijgen...
                              Aan de hand van mijn hierboven geschreven verhaal kun je afleiden dat dit onzin is.

Comment

Working...
                              X