Announcement

Collapse
No announcement yet.

VDJ verdelen over 2 schermen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VDJ verdelen over 2 schermen

Hallo forumleden,
    Ik heb besloten om te gaan zitten prutsen met 4 decks in plaats van 2, gewoon omdat ik me soms gewoon zit te vervelen als ik het met 2 decks doe. Ik gebruik VDJ, die een redelijk overzichtelijke 4 decks skin heeft, maar ik vind het toch niet echt fijn werken met mijn controller. Ik kan bijvoorbeeld niet goed zien wat voor effect ik selecteer, of ik moet switchen van player naar effects, met de muis. Dat werkt dus niet voor mij. Nu dacht ik van, als ik nou een beeldscherm erbij neem, en dat ik dan op beide een losse VDJ heb staan, zodat ik dus gewoon de 2 decks VDJ heb, hoe moet ik dat dan regelen met mijn controller? Hij moet dan namelijk 2 programma's aansturen. Of is er een andere optie?
    Ik heb de Numark Mixtrack Pro, en heb de keylock gemapped als een schakelaar van deck A naar C of van deck B naar D.

met een controller kan je maar 1 programma tegelijk aansturen. hoe het moet weet ik niet

Comment

Ik heb hier 2 beeldschermen, maar je kunt ten eerste al geen 2x VDJ openen, dan krijg je al een foutmelding.

Comment

Heb het net even geprobeerd, maar ik kreeg geen foutmelding. Er gebeurde helemaal niets...
        Misschien dan een heel brede skin die ik dan zo sleep dat ze verdeeld worden over de beide schermen?

Comment

Maar dan zit je wel met het probleem dat je mixer over beide schermen verdeelt is.
          Wat eventueel een optie zou zijn om 2 dezelfde beeldschermen te gebruiken, en dan het liefst met een zo dunne rand om het beeldscherm zelf.

Comment

Lijkt me een uiterst moeilijk, aangezien ik een laptop heb...

Comment

gaat niet werken dus. misschien virtualdj zelf ff mailen? misschien weten die het?

Comment

Ik heb al een oplossing gevonden, iets eenvoudiger. Een speciale skin die je meer ruimte geeft. Om precies te zijn, deze: http://www.virtualdj.com/addons/1422...s_Swap%29.html
                Hij is best handig, het idee is dat je de gewone 2 decks interface hebt, maar dan tussen je browser en decks in, nog een balk waar dan 2 decks in verstopt zijn, de 2 decks die je niet gebruikt. Heb ik dus op mijn linker deck nummer A en nummer C draaien, maar ik wil een effect gebruiken op nummer A, dan gaat nummer C naar dat tabblad, en A gaat naar het gewone deck. Net zoals bij het andere deck.

Comment

Working...
                X