Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hawaiiaanse muziek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hawaiiaanse muziek

Beste forumleden,

Ik heb komende woensdag een feest met het thema Hawaii, heeft iemand misschien nog een paar leuke titels?
    Ook liedjes over het algemeen voor limbo dansen zouden wel gepost mogen worden. Het gaat dus een beetje om salsa-achtige muziek.

Lambada natuurlijk, en suavemente van Elvis Crespo. Voor limbo dansen gebruik ik altijd schudden van Def Rhymz maar dat ik nu niet echt hawaii...

Comment

Haha, bedankt! Van de eersten had ik beide al ;)
      EDIT: Schudden had ik zelf nog niet, maar is een goed nummer voor de normale limbo :)
      Last edited by DJ Lars; Monday-02-07-2012, 21:47.

Comment

Ik vind dat meer iets voor van die schuurfeesten.

Ik heb ooit een nummer gehad die zowel hawaïaans is als dance. Zal even kijken of ik de titel nog heb!

Comment

Yves Larock - Zookey
          Bob Sinclar heeft ook wat licht tropische nummertjes. evenals R.I.O.

Wat heb je zelf al? (Want naast vragen om titels kun je er natuurlijk ook anderen helpen die voor dezelfde uitdaging staan)

Comment

als je zoekt op Rio (de janeiro) vind je ook al heel wat zomerse nummertjes

Comment

Of je vind mij Nijst001. ;)

Comment

Billini heeft ook van die zuiderse muziek, zoals samba de janeiro...
                Mijn laptop is al goed voorzien van dit soort muziek, gekocht via Itunes.

Comment

*Bellini. ;) Samba de janeiro neem ik aan dat je dan bedoelt?

Comment

de moest inderdaad di zijn :-)
                    niet echt Hawaiiaanse muziek maar wel zomers

Comment

Ik had van die nummers al Aloha Oe, en The Waikikis - Blue Hawaii, maar de hits zoals Lambada, Samba de Janeiro zijn veel leuker! Bedankt!

Comment

Zo heb je ook nog Played-a-live van Safri duo (bongo song).
                        Grabbel ook eens tussen de zomerhit-albums. Zit ook vast nog wat bruikbaars tussen.

Comment

Inderdaad gewoon lekker de bekende zomerse muziek draaien, niet teveel op dat hawaii thema gefixeerd zijn. Lou Bega, Soca Boys, Belle Perez, Ricky Martin enzovoorts, dat vinden de meeste mensen wel leuk.

Comment

De meeste mensen bedoelen ook het thema 'zomer' als ze 'Hawai' zeggen. Het is alleen de enige reden om die prachtige (ehum) overhemden uit de kast te halen.

Comment

:-)

Comment

Working...
                              X