Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hawaiiaanse muziek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het feest was gisteren en het was dan ook zeker geslaagd. Schudden van Def Rhymz vonden de gasten leuker dan de zomerhits. Het thema was dan wel Hawaii, maar house muziek werdt veel leuker gevonden!
    Bedankt voor alle nummers!

EDIT: Ook nog een fooi gehad van 20 euro omdat het zo goed was :)

Comment

Ik zie mijn deel wel verschijnen :mrgreen:

Comment

Originally posted by DJ Lars View Post
        EDIT: Ook nog een fooi gehad van 20 euro omdat het zo goed was :)
        Dit vind ik nou net iets, wat niemand aangaat.. Tip; zeg dat voortaan niet meer zo openbaar.. Niet iedereen hoeft dat te weten.

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
          Dit vind ik nou net iets, wat niemand aangaat.. Tip; zeg dat voortaan niet meer zo openbaar.. Niet iedereen hoeft dat te weten.
          Als het jouw niks aan gaat lees je het toch niet?;)

Hij zegt dit gewoon om te laten weten dat er inderdaad goede muziek was, die diverse forumleden hier hebben aangeraden.
          Ik zie het probleem er niet echt van...

Comment

Schudden van Def Rhymz is een heerlijk plaatje, ik kende het niet.
            Even kijken of ik het via Itune kan kopen, dan zal het zaterdag dienst doen op een bruiloft.

Leuk dat het feestje geslaagd is Lars.

Comment

Ik vind een fooi leuk om te krijgen en om te posten, ga ik het gehele bedrag hier posten is het een ander verhaal. ;)

Schudden kende ik wel, maar ik heb hem zelf nooit gehad. Gelukkig nu wel :)

Comment

Ik heb schudden al wel een aantal keer gehoord in mijn vroegere tijd (heb wel moeten nadenken waar..)
                Maar ik kende hem alleen onder de naam 'zak maar door', dus kon hem nergens echt vinden om legaal te kopen. Bedankt voor de naam!

Comment

Op Itunes is schudden niet te koop, ik zal het dus ook kunnen schudden zaterdag :-)

Comment

Ik kon het ook wel schudden toen ik hem niet zag op iTunes, maar ik heb hem op een of andere onbekende site gekocht. Wel slechte kwaliteit. Heb echt geen idee meer hoe die site heette....

Comment

Op Spotify is die wel te koop!

Comment

Working...
                      X