Announcement

Collapse
No announcement yet.

ION Tailgater verbouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb nog wat laten overkomen, namelijk muziekgestuurde LED-stripjes. :mrgreen:

Heb er zoveel mogelijk plastic af gesloopt. Sturingsprint met de mic achter de grill.

Wat grotere gaten in de grill gemaakt voor de modus-schakelaar (OFF/BEAT/ON), de intensiteit-potmeter en een statusLEDje.

Strips ook achter het gaas gestoken. Kabelwerk langs de zijkanten afgevoerd. :)

Enneehh... dat ziet er ongeveer zo uit!

Comment

Dat ziet er leuk uit, :D
      Na idee van de CDJ 100 :P hahahhaa,
      Opzich ziet het er wel fraai uit, maar zo heel mooi vind ik het niet. Maar kun je deze nu ook appart aan of uit zetten of niet?

Comment

COOL, in de webshop ermee! :p

Comment

Originally posted by BDB lasershows View Post
          Dat ziet er leuk uit, :D
          Na idee van de CDJ 100 :P hahahhaa,
          Opzich ziet het er wel fraai uit, maar zo heel mooi vind ik het niet. Maar kun je deze nu ook appart aan of uit zetten of niet?
          Het is ook meer voor de fun en 'omdat het kan'.

Kunnen met een schakelaartje wisselen tussen aan, muziekgestuurd en uit.

Dit gebeuren zit aangesloten op het +12V DC iPod oplader-punt waar ook de MP3-speler op aangesloten zit.

Comment

ziet er leuk uit. vooral gewoon omdat het kan :P
            enhuu.. goeie muziek :P

Comment

Nu ziet ie er nog cooler uit!

Comment

Echt nice gemaakt haha, zal ik een linkje mogen van deze strips?

Comment

Gewoon zoeken op 'music controlled LED' o.i.d., dan vind je ze vanzelf wel. SKU is 44362

Comment

Working...
                  X