Announcement

Collapse
No announcement yet.

Surprise party! Tips?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Surprise party! Tips?

Ik heb voor komende vrijdag een surprise party staan. Van 16.00 tot 21.00

Het is voor twee kinderen van beide 12 jaar. Ze komen bij iemand thuis, en denken daar aan iets voor school te gaan werken. Dus lopen ze naar binnen, maar dan zien ze onze hele stoet daar staan. Plus 40 andere gasten.

Heeft iemand tips qua muziek die hiervoor goed geschikt is? En eventueel andere tips?

Als het voor hun verjaardag is, dan zou ik sowiso " happy-birthday" starten als de deur open gaat. Verder zou ik muziek draaien die ze leuk vinden ( zoals dat waarschijnlijk amtijd de bedoeling is).

Comment

Ik denk eerder aan Kool & The gang - Celebration. ;)

Comment

Het gaat inderdaad om hun verjaardag (worden 12!).

@ Rick, en je bent helemaal zeker dat dat voor twee kinderen. Ik vind het meer iets voor een jaren ... feest......

Comment

Voor jarigen heb ik een cd boordevol liedjes/jingels voor verjaardagen en die gebruik ik ook altijd bij verjaardagen, ik zou ook als de deur opengaat iets draaien van happy birthday, en dan muziek dat beiden leuk vinden.

Comment

Confetti, als ze de kamer in komen ;). Dat hebben wij vorige keer gedaan..

Comment

Confetti is zeker een idee. Maar of het daar ook mag dat is de grote vraag. Ik neem wel zo'n ding uit de supermarkt mee, en als het niet mag dan gebruik ik dat ding gewoon niet!

Happy birthday zit ik zeker aan te denken. Maar ik wil niet zo'n ouderwetse, maar wat meer dance achtig. Dus daar moet ik nog even naar op zoek.

Comment

Op de cd wat ik heb staan allerlei versies, ouderwets, klasiek, moders, dance versie, voor mannen, voor vrouwen alles staat erop, je kan de cd enkel niet in de winkel kopen heel vreemd.

Comment

Of gewoon lang zullen ze leven he... celebration zou ik voor 12 jarige niet doen.

Comment

Rob ronalds - lang zullen ze leven, is niet zo oudbollig ;)

Comment

Van harte gefeliciteerd! Maak er een schitterende dag van!

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Working...
                      X