Announcement

Collapse
No announcement yet.

kinderfeest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kinderfeest

beste forum leden

ik moet 14 nov het geluid en licht verzorgen
    voor kinderen tussen de 4 en 14 jaar
    nu wil ik jullie vragen weten jullie nog leuke licht effecten
    en andere effecten?
    een rookmachine is uitgesloten ivm het brandalarm

een bellenmachine scoort geweldig op zo een feest!

Comment

Meestal gebruik ik niet veel meer of minder dan op een gewoon feest. Die kinderen zien vaak ook graag diezelfde lichten als volwassenen. En ze voelen zich ook meestal groot als ze dezelfde proffesionele lichten krijgen, en dat vinden ze altijd tof.

Comment

Een rookmachine zou ik niet aanraden met kinderen, wat ik merk als er kinderen op een feest zijn dat ze altijd met hun gezicht tegen de rookdoos gaan staan als je rook blaast, gezond kan dit niet zijn.
        Mijn bellenblaasmahine doet het steeds goed met kinderen, dikke fun.
        Lichten zou ik me geen zorgen om maken, gebruik de lichten zoals op een gewoon feest, en zoals mathias al zei, ze voelen zich dan groot.

Comment

Ik heb wel eens gehad dat er kinderen de rook uit de machine in hun mond lieten spuiten en vervolgens ergens anders weer uitblazen.

Ik heb 2 keer gewaarschuwd. Maar daarna ging het door, en heb ik hem direct uit gelaten.

Dus rook zou ik niet doen bij kinderen.

Comment

gisteren heb ik moeten draaien op een kinderfestival. Het podium waar ik stond deed dienst als een soort live-radio. De kinderen kwamen geregeld op het podium om te dansen, mopjes te vertellen... , maar iedere keer ik een beetje rook het podium opblies, schrokken ze zich een ongeluk, en lieten dan duidelijk merken hoe vervelend ze de rook vonden. Dit kan je dus ook tegen komen ;) . Maar als je toch geen rook mag gebruiken is er eigenlijk ook geen probleem.

Comment

bedankt voor jullie reacties
              ik ga eens kijken voor aanschaf van een bellen machine

Comment

Rook kan wel, zolang je rookmachine ergens anders staat waar de kinderen niet bij kunnen. Vorige feest pakte een kind hem opeens op. Ik: 'Oh, de rook is op'. Rest van de avond uit dus. Zelfde kind vroeg nog een paar keer of hij aan mocht omdat hij rook in zijn beker wilde ?!?!?!?

Bellen machines kunnen ze zich wel aardig mee vermaken, goede keuze ;)

Comment

ja maar een rook machine is niet slim als we de brandweer niet op bezoek willen
                  en een sneeuw machine is dat iets?

Comment

Daar moet je wel even mee uitkijken. (zeer jonge) kinderen steken maar al te graag iets in hun mond en dat is met sneeuwmachine-schuim niet zo aan te raden (aangezien het een schuimsubstantie betreft).

Misschien kun je iets doen met ballonnen, gevuld met confetti. ;) Knal = troep!
                    Daarnaast vinden kinderen 'zelf doen' heel erg leuk, plus spelletjes en wedstrijden. En knipperende LED gadgets zijn ook altijd een succes.

Comment

Een sneeuwmachine laat meestal een echte troep achter, niet zo fijn tijdens de opkuis dus

Comment

okee dan slaan we de sneeuwmachine over

Comment

Wat ik soms doe zijn breeksticks uitdelen, dat kost niet veel en ze hebben er een paar uur fun mee.

Comment

De kinderen af en toe eens op het podium laten ( niet allemaal tegelijk natuurlijk) vinden ze ook wel tof. Je kan dan wedstrijdjes doen ( eventueel zelfs met prijzen, dit kan bv promo materiaal zijn zoals een rugzak, badhanddoek, doosje kleurpotloden...). Of je laat ze iets in de micro zeggen, laat ze dansen op verzoeknummertjes, ... zolang je ze maar voldoende afwisseling geeft.

Comment

Zet een hazer (oilcracker) achter je neer. Er is genoeg nevel om je lichteffecten er goed uit te laten komen, het brandalarm gaat niet af en de kinderen kunnen zich niet bezeren aan een hete rookwolk.

Comment

Working...
                              X