Announcement

Collapse
No announcement yet.

kinderfeest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mol View Post
    Wat ik soms doe zijn breeksticks uitdelen, dat kost niet veel en ze hebben er een paar uur fun mee.
    Is een leuk idee, zolang het maar niet de allergoedkoopste zijn en er kinderen rond de 13-14 zijn die de sticks openbreken. En je dus troep op de vloer hebt, en als de kinderen niet weten dat het giftig is ook nog troep op je handen oid.

Bellen machine lijkt mij de leukste oplossing en eventueel nog wat goede breeksticks uitdelen

Comment

Ik heb eens uit pure verveling zo'n breekstick proberen te openen, en ik heb toch een schaar moeten gebruiken. Volgens mijn lekken die sticks niet zomaar hoor ;)

Comment

Als je de hele tijd die stick blijft buigen, heen en terug, heen en terug. Dan gaat hij vanzelf lekken ;)

Comment

Misshien uv bellenvloeistof met een blacklight?

Comment

dat lijkt me ook wel een leuk effect ja

Comment

ik denk bij een "kinderdisco" niet direct aan licht effecten, maar aan dingen die je kan doen. Actieve dansnummer (alles van minidisco.nl) stopdans, stoelendans, limbo, beetje plagen met je pitch (snel langzaam, normaal etc.) playbacken, etc.

Stoboscoop thuislaten, sommige kinderen zijn wat gevoeliger ervoor en een epileptische aanval is geen pretje. Rook kan toch wel? alleen zorgen dat je de juiste vloeistof hebt... of zeg ik nu iets vreemds.

Comment

Originally posted by zassie View Post
                ik denk bij een "kinderdisco" niet direct aan licht effecten, maar aan dingen die je kan doen. Actieve dansnummer (alles van minidisco.nl) stopdans, stoelendans, limbo, beetje plagen met je pitch (snel langzaam, normaal etc.) playbacken, etc.

Stoboscoop thuislaten, sommige kinderen zijn wat gevoeliger ervoor en een epileptische aanval is geen pretje. Rook kan toch wel? alleen zorgen dat je de juiste vloeistof hebt... of zeg ik nu iets vreemds.
                Volgensmij valt dat wel mee hoor met die stroboscoop, En over de vloeistof dat snap ik niet helemaal..?!

Comment

Je hebt vloeistoffen die heel vochtig zijn en veel rotzooi achter laten, budget vloeistof. Maar je hebt ook vloeistof die droog is en geen rotzooi achter laat, goede vloeistof.

Stroboscoop is meestal niet zo een probleem zo lang je deze alleen af en toe gebruikt. En niet de hele avond lang iedereen gek maken met knipperend licht!

Comment

het feest dat ik zou is in het wkz voor kinderen om hun ziekte te vergeten
                    heb al activiteiten die dag
                    alleen ben opzoek naar leuke effecten

Comment

weten jullie een bellenblaas machine die je aan en uit kan dioen via afstandsbediening ?
                      en een laser die DMX ondersteund ?

Comment

Ik heb deze gekocht en zeer tevreden van.
                        Onlangs in een tuin gebruikt en hij stond 10 meter ver, afstandbediening werkte nog perfect.

Machine: http://www.bax-shop.nl/bellenblaas-m...t-details.html
                        Draadloze afstandbediening: http://www.bax-shop.nl/special-effec...t-details.html
                        Last edited by Mol; Monday-23-07-2012, 19:36.

Comment

Originally posted by Mol View Post
                          Ik heb deze gekocht en zeer tevreden van.
                          Onlangs in een tuin gebruikt en hij stond 10 meter ver, afstandbediening werkte nog perfect.

Machine: http://www.bax-shop.nl/bellenblaas-m...t-details.html
                          Draadloze afstandbediening: http://www.bax-shop.nl/special-effec...t-details.html

okee dankuwel voor uw tip :)

Comment

Ik gebruik hem voor bruiloften, dus kinderfeesten zal prima gaan, voor grote feesten zal je een andere (duurdere) moeten kopen.

Comment

Bellenblaasmachines zetten wij altijd op zo'n klik aan klik uit stopcontact met afstandsbediening, gewoon te koop bij de bouwmarkt voor een twee tientjes. Werkt ook prima voor scanners, moonflowers en andere effecten die gewoon op de automatische stand mogen werken.

Comment

Die stopcontacten ken ik niet, kan interessant zijn als ik met spiegelbollen werk, nu trek ik altijd een stroomkabel van 20 of 40 meter van de bol tot aan mijn switcher waarmee ik hem aan en uit kan zetten, de rest van de bollen lus ik door naar een verdeeldoos bij de eerste bol, dus nog wat stroomkabels trekken en wegwerken.

Comment

Working...
                                X