Announcement

Collapse
No announcement yet.

Koninginnedag eindigt in een drama, muzikanten werkloos?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat ze die filmpjes blijven herhalen vind ik ook nogal overdreven, dat ben ik met je eens. Mensen die die filmpjes graag terug willen kijken om welke reden dan ook kunnen vast wel terecht op de websites van de zenders.

Verder vind ik het jammer dat de dader is overleden. De ware aard achter de daad zul je nooit te weten komen en hij komt er nu wel erg makkelijk vanaf. Dat hij maar flink heeft mogen lijden in die korte tijd...

Comment

Die filmpjes blijven inderdaad flink herhaalt worden, ik ken de suzuki swift inmiddels beter dan de auto van mijn ouders! Het wordt naar mijn idee zeker teveel opgeblazen, we beginnen steeds meer onze Amerikaanse Hollywoodvrienden achterna te gaan, alles overdrijven etc...

Trouwens, er gaat een gerucht dat de dader neergeschoten is en dat hij daarom de bus miste. Opzich kan dit best, als je het officiële filmpje bekijkt zie je dat hij heel raar afbuigt naar de speld, terwijl hij alleen rechtdoor had hoeven crossen om de bus te raken. Er zijn door omstanders schoten gehoord.

Het lijkt mij een plausibele verklaring waarom hij de bus mist, maar ja het is en blijft een gerucht. Wat denken jullie ervan?

Comment

Originally posted by LaRoche View Post
        Trouwens, er gaat een gerucht dat de dader neergeschoten is en dat hij daarom de bus miste. Opzich kan dit best, als je het officiële filmpje bekijkt zie je dat hij heel raar afbuigt naar de speld, terwijl hij alleen rechtdoor had hoeven crossen om de bus te raken. Er zijn door omstanders schoten gehoord.
        Het kan ook dat door de klap met de mensen de stuurinrichting wat is verbogen waardoor die afwijking er was. Als je zag hoe die auto in elkaar zat..

Comment

Dat is inderdaad waar, maar de auto buigt af en rijdt daarna vrij rechtdoor tegen de speld aan. Maar, dat zou ook niet kunnen als hij een kogel door zijn kop gekregen had natuurlijk. Zoals altijd met dit soort verhalen, wat moet je geloven hea?

Comment

Originally posted by Partysounddriveinn View Post
            Vind het best wel apart dat heel het land word platgegooit door die aanslag aan de ene kant denk ik ja logisch maar aan de andere kant vond ik het grote onzin...
            Als je het kleiner bekijkt, jij staat op een feestje waar tijdens het evenement iemand gewond raakt (welke oorzaak dan ook) is 1. de stemming ver te zoeken, 2. grote kans dat jij kunt inpakken en iedereen huiswaarts keert.

Koninginnedag is een nationale feestdag, ik vind het best logisch dat landelijk alles wordt stop gezet.

Dat is inderdaad waar, maar de auto buigt af en rijdt daarna vrij rechtdoor tegen de speld aan. Maar, dat zou ook niet kunnen als hij een kogel door zijn kop gekregen had natuurlijk. Zoals altijd met dit soort verhalen, wat moet je geloven hea?
            Eigenlijk hadden ze hem moeten doorzeven met kogels, mja Nederlandse politieagenten zijn wat dat betreft terughoudend met het trekken van hun wapen.
            Last edited by Citybeatz; Monday-04-05-2009, 17:08.

Comment

Ik snap het helemaal dat ze gestopt zijn. Was het slim in mijn ogen? Totaal niet, de horeca heeft hierdoor zoveel geld misgelopen (wat ze net nodig hadden). In Amsterdam hoorde je zo nu en dan wel iets erover, maar was de zweer er minder door? Ook hierop is het antwoord nee. Ik denk dat ze erdoor eerder nog een biertje dronken, dan dat ze gingen rauwen. Deze ene man heeft zo'n inpackt gehad op de economie van die dag en dat wordt door niemand betaald.

Comment

Op het Rembrandplein in Amsterdam is het feestje gewoon doorgegaan, een collega van Bax-shop.nl stond daar ook en hoorde het pas de volgende dag. Waarom dan niet overal afblazen?

Comment

Originally posted by roderickk View Post
                  Ik snap het helemaal dat ze gestopt zijn. Was het slim in mijn ogen? Totaal niet, de horeca heeft hierdoor zoveel geld misgelopen (wat ze net nodig hadden). In Amsterdam hoorde je zo nu en dan wel iets erover, maar was de zweer er minder door? Ook hierop is het antwoord nee. Ik denk dat ze erdoor eerder nog een biertje dronken, dan dat ze gingen rauwen. Deze ene man heeft zo'n inpackt gehad op de economie van die dag en dat wordt door niemand betaald.
                  Kijk jij begrijpt het!! Dat ze in Apeldoorn en omgeving stopte dat snap ik maar hadden 2 minuten stilte nationaal niet beter geweest om zo miljoenen schade te voorkomen voor een freak in een swift..

Heel veel bedrijven hebben verlies door dit geintje geleden waar is dan het vrije land?
                  Waarom konden we niet zo vrij zijn dat we gewoon door gingen om zo geld binnen te halen wat we ondanks de crisis zo hard nodig hebben....
                  Ik snap dat het heel erg en schokkend is maar laten we eerlijk zijn hoe ver is het voor velen niet naast hun bed en voor hoeveel mensen is geld verdienen op een dag als donderdag belangrijk.. waar is het respect voor die mensen die zich wel in zette voor een leuke dag??

Comment

Op het Rembrandplein in Amsterdam is het feestje gewoon doorgegaan, een collega van Bax-shop.nl stond daar ook en hoorde het pas de volgende dag. Waarom dan niet overal afblazen?
                    Ik ben zelf ook op het Rembrandtplein geweest en ze stopte toch echt wel flink eerder, namelijk al om 7 uur.

Comment

Working...
                    X