Announcement

Collapse
No announcement yet.

vraag over verkoop geluid en licht set

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraag over verkoop geluid en licht set

beste forum leden

ik heb een vraag aan u
    wij denken er aan om te gaan stoppen
    met geluid en licht
    nu willen we graag van jullie weten wat we voor onze geluid en licht set kunnen krijgen
    foto`s geluidset
    foto`s licht set

stel jezelf eerst eens volgende vragen:
    - wat is de nieuwprijs
    - wat vragen anderen voor gelijkaardige producten
    - wat wil je er zéker voor krijgen
    - hoe oud zijn de toestellen
    - werken ze nog zoals nieuw?
    - zijn er gebruikssporen?
    - Ben je bereid om "korting" te geven voor wie alles in 1 keer koopt.

meestal kan je dan al zelf ongeveer een richtprijs geven. Je kan ook altijd kijken wat er op wordt geboden, en dan kan je meestal een beetje meer vragen dan de gemiddelde bieders opgeven.

Comment

de nieuw prijs moet ik uitrekenen staan op de bonnen
      maar somige dingen heb ik van marktplaats af
      de producten met bon zijn pas 2 maanden oud
      en werken goed en als nieuw zit netjes in flightcase

Comment

ff naar je foto's gekeken, Da's niet veel meer waard, allemaal spul van +10 jaar.
        je 19" spul is tientjes werk, de Behringer mixer misschien 80 euro
        de CD spelers komen ze gratis nog niet ophalen.
        misschien iemand die er in één koop 250 euro voor wil geven, maar dan is de koek echt wel op.

nieuwprijzen destijds zijnniet relevant omdat het geen courant spul meer is en de meeste spullen nog uit het gulden tijdperk zijn.
        Beter om op marktplaats te kijken wat propvol staat met dit spul en kijken wat men biedt...

Succes.

Comment

uitgaande van het spul (geluid) op je foto's heeft Raphie wel een goede richtlijn.
          Echter hier staat je speaker set ed niet op.

Als je kabels procab+neutrik zijn: laat even weten wat je hebt, interesse van hieruit.

Comment

Originally posted by Raphie View Post
            Die Gemini? Ben ik het niet helemaal mee eens, best een nette speler!

Comment

ff naar je foto's gekeken, Da's niet veel meer waard, allemaal spul van +10 jaar.
              je 19" spul is tientjes werk, de Behringer mixer misschien 80 euro
              misschien iemand die er in één koop 250 euro voor wil geven, maar dan is de koek echt wel op.

nieuwprijzen destijds zijnniet relevant omdat het geen courant spul meer is en de meeste spullen nog uit het gulden tijdperk zijn.
              Beter om op marktplaats te kijken wat propvol staat met dit spul en kijken wat men biedt...

Succes.
              kan niet

Rack verlichting
              Shure draadloze Mic Type PG58
              Omnitronic in-ear Type STT-500
              Gemini CDX-2250 met ondersteuning van mp3 bestanden
              Behringer FBQ 1502
              dat is zgan is in juni aangeschaft bij bax

Comment

Originally posted by SLGV View Post
                uitgaande van het spul (geluid) op je foto's heeft Raphie wel een goede richtlijn.
                Echter hier staat je speaker set ed niet op.

Als je kabels procab+neutrik zijn: laat even weten wat je hebt, interesse van hieruit.
                omdat ik nog geen speaker set heb
                daarom staat die er ook niet op

Comment

Die cd spelers kan je echt wel wat voor vragen hoor. Die mics ook wel. De eurorack weet ik niet zeker, maar op mp staan er al een aantal te koop.

Comment

Originally posted by msvb music View Post
                    omdat ik nog geen speaker set heb
                    daarom staat die er ook niet op
                    Excuses, had verwacht dat die er zou zijn. Maarja dan kan dat ook niet verkocht worden.

Voor een cd speler kan je wel iets vragen, echter niet heel veel (t is geen pioneer he) Een omnitronic in ear set kost nieuw E 229 en een Shure PG 199.
                    (50%?)

p.s. intresse in de bekabeling is er nog steeds hoor !

Comment

voor de lichtset alleen zou ik (indien ik er 1 nodig had) al 250 euro geven, indien alles nog naar behoren werkt (ik denk zelfs dat je op mp kan starten met 300 euro voor de lichtset, en dan zie je maar hoeveel reactie je krijgt)

Comment

Ik had het alleen nog maar over het audio gedeelte,licht komt daar eventueel nog bij
                        Denk dat Mic & Inear nog het meest opbrengen, Alesis, Behringer en Gemini staat marktplaats vol mee.

heb zelf een nieuwe NUMARK CD35 MK4 + SKB case op marktplaats staan, wel views, geen reacties, zelfs geen gelukzoekers voor 25% v/d/ nieuwprijs....... niks nada noppes.

voor spul van een jaar oud is zo'n 70% netjes, maar het is nu echt een kopersmarkt, dus je moet geluk hebben.

Comment

Ik zou die hifi cd spelers zowel in het hifi gedeelte, als het pa gedeelte zetten. Toch meer kans op een reactie!

Zo heb ik een keer een stel lampen gekocht die in de speaker afdeling stonden.

Comment

Op verzoek topicstarter slotje.

Comment

Working...
                            X