Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat veranderen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb toevallig wel 3 meter prolyte truss, die hangt in mn kamer misschien kan ik die gaan gebruiken?

Comment

Hangt er vanaf hoe het in je kamer is opgehangen, welk type truss is het? X30D?

Comment

Ik weet niet eens zeker of het wel prolyte truss is laat staan het type (staat dit op de truss)

Alleen vraag ik me af waarom je wilt weten hoe het is opgehangen, dit heeft toch niets te maken met hoe ik hem "later" wil gaan gebruiken?

Comment

Nou... no offence, maar ik kan me voorstellen dat een volledige leek op dit gebied desnoods dwars door de truss boort om hier een ophangpunt voor te maken, in een eenvoudige vaste installatie. Of op een andere manier waardoor de truss wellicht beschadigd is. Ik zeg uiteraard niet dat jij dat ook hebt gedaan. :)
          Verder, is het 3x 1 meter, of een vol 3 meter stuk? Als het dat laatste is, zou ik toch aparte truss aanschaffen. 3 meter is erg onhandelbaar en niet lekker te vervoeren.
          En ook niet onbelangrijk, is het installatietruss? Zoja, ook niet aan beginnen om los en vast te draaien, is het niet voor gemaakt.

Comment

Originally posted by --Djdave-- View Post
            Ik heb toevallig wel 3 meter prolyte truss, die hangt in mn kamer misschien kan ik die gaan gebruiken?
            Originally posted by --Djdave-- View Post
            Ik weet niet eens zeker of het wel prolyte truss is laat staan het type (staat dit op de truss)

Alleen vraag ik me af waarom je wilt weten hoe het is opgehangen, dit heeft toch niets te maken met hoe ik hem "later" wil gaan gebruiken?
            ??

Het staat als het goed is in de truss gegrafeerd, Rick heeft al de mogelijke problemen genoemd bij het ophangen, daar moet je even goed naar kijken.

Bij 3x 1 meter stukken heb je een hoop zwakke punten (de koppelstukken) maar daar zul je pas problemen mee krijgen als je er echt een hoop aan hangt..

Bij 1x 3 meter is inderdaad vervoer een groot probleem (of je moet een vrachtwagen tot je beschikking hebben :D)

Comment

Zwakke koppelstukken wat is dat voor onzin?

Dit licht eraan hoe het verbonden wordt aan elkaar.

Dit is met goedkope trussjes maar niet met kwalitatief spul.
              Heb nog nooit problemen gehad met koppelstukken met mijn eurotruss fd34?
              Die maak je vast met trusspennen en veertjes daar zit geen beweging in geloof me..

Dus 3x 1 meter kan bijna net zo stevig zijn als 1x3.

Comment

Hoe meer korte stukken je hebt, en dus meer koppelstukken hoe zwakker je truss word.

Heb hier zelf X30V liggen..
                Last edited by Paradise; Thursday-04-06-2009, 19:09.

Comment

Echt onzin in mijn ogen... als je kwalitatieve truss hebt is er niets aan de hand..

Comment

Nogmaals, heb hier Prolyte X30V liggen, in mijn ogen kwalitatief spul maar heb er zelf ook problemen mee (maar hangt er vanaf hoeveel en hoe je het er aan hangt)

Comment

Working...
                    X