Announcement

Collapse
No announcement yet.

roadie gaat mee

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• roadie gaat mee

Ik heb een aanvraag gehad om volgende week een drive-in te verzorgen op een verjaardagsfeest. Maar aangezien het niet bij de deur is, zou mijn moeder liever hebben dat ik niet alleen ga, maar iemand mee neem (begrijp ik ook wel). Nu heb ik iemand gevonden die wel wil meegaan, maar hij kent eigenlijk (bijna) niets van muziek draaien of lichten besturen.

Tijdens de opbouw en afbouw is hij bereid om te helpen, maar wat kan ik hem laten doen terwijl ik muziek draai?

iemand iedeetjes? (en de drank opdrinken is geen optie, want hij kan nog van pas komen tijdens de afbouw)
    Last edited by Mathias Van Rechem; Tuesday-16-10-2012, 22:52.

Wat dacht je van dansen, foto's maken... Zichzelf vermaken, moet wel lukken op een feestje toch?

Comment

bwa, hij is op zich al geen spring in't veld, en dansen met mensen die je niet kent en allemaal minstens 10 jaar ouder zijn lijkt me ook nie zo super...

Comment

laat hem met een camera het een en ander vastleggen en laat hem er dan daarna een leuke aftermovie van maken :)

Comment

Klinkt wel plezant, eens kijken of ik aan een camera kan komen met betere kwaliteit dan mijn gsm

Comment

Ik zou hem ook gewoon foto's/film laten maken. Zorg iig ervoor dat hij niet al te veel drinkt ;-)

Comment

En jou goed verzorgen natuurlijk ;-)

Comment

precies:
                taken roadie
                - helpen opbouwen
                - helpen afbouwen
                - evt licht
                - back up bij sanitaire stop
                - corrigerende vingertje bij lastige pubers etc, die aan je fogger zitten etc, zodat je niet zelf iedere keer achter je booth vandaan hoeft te kruipen
                - aannemer van verzoekjes

Comment

oké, bedankt, dit lijstje zal zeker van pas komen ;)

Comment

Working...
                  X