Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuw logo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw logo

Hallo allemaal,

Een vriend van me heeft een logo inelkaar geknutseld voor onze drive-in, nu ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden! Links is Dennis en rechts ben ik zelf.

Logo

Het logo maar eventjes in een linkje gezet, word gek van dat opgerekte forum.
    Last edited by Robin.; Sunday-21-10-2012, 21:42.

Nogal groot voor het forum en mijn scherm.
    Verder hou ik een logo graag simpel, dat onthouden de mensen beter en als je iets wil bedrukken gaat dit ook altijd wat met andere logo's niet altijd gaat.

Comment

ik denk ook dat je een beetje een te uitgebreid logo hebt.. Maar hij is wel erg mooi :) Je moet het zelf overwegen, wat je graag wil :)

Comment

ik vind hem heel groot en uitgebreid. maar je kan hem goed gebruiken als backdrop achter je set denk ik.

Comment

Oplossing:

Beating Lights

De B bevat 2 conussen.

Lights straalt licht uit op het zwart... wat voor kleur in minder van belang op dit moment...

Zoals al eerder werd gemeld. Keep it simple...

Comment

Hij is ook speciaal gemaakt om groot af te drukken(; maar wat jullie dan zeggen over dat het te groot is voor logo kan ik wel begrijpen eigenlijk...
            Zou het een idee zijn om het font (die tekst) op een zelfde soort zwarte achtergrond (en dan een stuk kleiner uiteraard) als logo dan te gebruiken?

EDIT:

@ Firespace

Dit klinkt als een heel goed idee! Ik ga het gelijk even vragen of die dat dan zou kunnen ontwerpen. Bedankt!

Comment

Het lijkt meer op een visitekaartje (dat zou er trouwens goed uitzien)
              Een logo zal ik inderdaad bescheiden maar herkenbaar houden.. Denk eens aan het logo van de Albert heijn, Shell en je favoriete automerk zonder diep na te denken zie je het logo voor je.
              Dat is hetgeen wat je met jou logo ook zou moeten bereiken.

Voor advies kan je me altijd even een prive berichtje sturen.

Comment

Maar daarbij vermeld ik dat het actief plaatsen van commerciële uitingen niet de strekking is van het forum, zeker niet indien hier geen toestemming voor verleend is. Zie ook het regelement.

Comment

Iemand aanbieden om te adviseren heeft niets te maken heeft met een commerciële uiting. Als ik zou zeggen dat hij een dienst of product van mij zou moeten/kunnen proberen... dan wel maar dat is duidelijk niet het geval.. Dus voor de duidelijkheid voor advies kan je altijd even een pm sturen of logo gerelateerde vraag hieronder plaatsen zodat ik de kennis die ik bezit op dit gebied met jullie kan delen.

Comment

Prima, maar wilde het wel even benadrukken. :)

Comment

Working...
                    X