Excuses, zal mijn mening over Beats/Skullcandy en andere fashion headphones voor mijzelf houden. Was i.d.d. off topic en voegde niks toe.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Beats by dr dre verwarring.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Rick View PostOmdat deze producten niet meer als nieuw verkocht kunnen worden, bieden wij ze aan tegen een gereduceerde prijs. Zo bespaar je al snel enkele tientjes en haal je een product in huis dat vaak nog een poos garantie heeft.
Ik zet mijn muziek trouwens nooit zo hard dus ik maak me oren ook niet kapot. Ik vind muziek beter als achtergrond muziek wat zachter.
Comment
-
Jawel hoor, maar niet meer onder de Monster naam. Tegenwoordig is het officiëel onder de naam 'Beats Electronics' omdat de samenwerking met Monster gestopt is.
Beats Electronics blijft ze gewoon maken onder het 'Beats by Dr. Dre'-label. We hebben ze in verschillende kleuren, waaronder zelfs enkele limited-edition kleuren.
Comment
-
(B-Stock) is geen merk.
(B-Stock) zetten wij voor het product om aan te geven dat het een B-stock artikel betreft.
Een B-stock artikel bestaat uit voorraad waar 'iets mis mee is'. Om de redenen die ik eerder al aangaf. (Accessoire ontbreekt, verpakking kapot, etc. etc.) Daarom is zo'n product goedkoper dan een normaal product dat uit onze reguliere voorraad komt.
Het betreft dus een originele Monster Beats By Dr. Dre hoofdtelefoon die door een klant is teruggestuurd en die wij dus niet meer als nieuw kunnen verkopen. Onderaan de productpagina bij de tips en/of opmerkingen zie je waarom we dat product als een B-stock artikel aanbieden.
Duidelijker dan dit kan ik het echt niet maken... ;)
Comment
-
Heb je goed naar de foto's gekeken?
Als je dat doet, dan zie je namelijk het Monster logo op de koptelefoon zitten.
Nu heb ik het over de foto die iemand van Bax heeft gemaakt van de hoofdtelefoon in de B stock.
Vaak worden er van producten in de B stock foto's gemaakt om te laten zien wat er aan scheelt. De foto die ze hier hebben gemaakt laat zien dat de hoofdtelefoon van Monster is.
Comment
-
@Rick, excuses ook voor mijn post die misschien niet helemaal ontopic was voor Daanvandam. Toch hebben diverse mensen waaronder ik (vind ik) een punt. De topicstarter vraagt inderdaad het verschil tussen de gewone en B-stock, en het is een combinatie van iets met 'troep kopen en terug sturen' wat de discussie deed oplaaien om vervolgens tot uitspraken te komen die niet echt door de beugel kunnen.
Het werd mij bij de post van Raphie te gortig en ik probeerde dan (vanuit mijn visie) maar tekst en uitleg te geven aan Daanvandam waarom dit zo gebeurd. Hoewel hij misschien niet naar op zoek is, kan het wel de 'toon' van diverse antwoorden hier verklaren. En ook ik ben mede schuldig hieraan door erop in te gaan.
Comment
-
Algemeen:
Ondanks de toon die bij diverse posts naar voren komt, berusten de posts nog steeds op een mening. Een mening die strikt persoonlijk is en meerdere keren als feit gepresenteerd wordt. (Want je kunt niet voor een ander bepalen hoe iets klinkt, iedereen ervaart dat anders.)
Het punt is juist dat een hoofdtelefoon strikt persoonlijk is. Als iemand tevreden is met het design en de klank van een Beats By Dr. Dre hoofdtelefoon, prima. Maar ik vind niet dat er dan gelijk vanuit allerlei opzichten negatief en sarcastisch commentaar op moet komen (ik zou het bijna 'afzeiken' noemen), zeker niet als dat ook helemaal de strekking van de hoofdvraag niet is.
Als de topicstarter advies op maat zou willen had hij daar wel om gevraagd en ook dan kunnen bepaalde posts een stuk genuanceerder en netter gebracht worden, met toevoeging van argumentatie (want zomaar roepen dat iets bagger is, is wel heel makkelijk).
Met de bovenstaande opmerking van DJMa5streat hoop ik dat de topicstarter het antwoord heeft gekregen op zijn vraag en gooi ik een slot op dit topic.
Mochten er naar aanleiding hiervan nog vragen of opmerkingen zijn dan verneem ik die graag per PM.
Comment
Comment