Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beats by dr dre verwarring.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beats by dr dre verwarring.

Ik wil al een tijdje Beats by dr dre studio in het wit kopen. Gehoord van mensen dat deze site echte beats verkoopt voor goede prijzen. Nu zie ik als ik intik ''Beats studio wit'' dat er twee zijn eentje heet ''b-stock'' en eentje zonder b-stock.

b-stock: http://www.bax-shop.nl/b-stock-aanbi...l#.UIgR-sUxp5w

normaal:http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdt...l#.UIgR-MUxp5w

Wat is het verschil tussen deze headphones en waarom zijn de prijzen verschillend?

b-stock wil zeggen dat er iets aan scheelt, meestal is de verpakking gewoon beschadigd, zoals in dit geval. Product blijft het zelfde.

Comment

Of iemand heeft ze gekocht, getest, gemerkt dat het overpriced rommel is en terug gestuurd...

Comment

Originally posted by StijnS View Post
        gemerkt dat het overpriced rommel is
        Dan is hij zeker niet de eerste ;-)

Klopt idd wat hier boven staat. Of is een reparatie artikel. Staat vaak bij het artikel erbij!

Comment

Als je dan toch aan het kijken bent... kijk dan ook even verder naar AKG en Sennheiser.. Mischien wat minder hip maar kwalitatief ga je daar meer plezier aan hebben

Comment

ik koop geen sennheisers ofzo want die heb ik al ik spaar gewoon headphones

Comment

Als je al een mooie sennheiser heb, waarom dat een beats kopen die minder in audio kwaliteit is??

Comment

Omdat die ze spaard?:p

Comment

Ik spaar paarse flappen in m'n portefeuille... Ik zal je een exclusieve designed by Dr Stijn koptelefoon geven, en dan mag jij me helpen mijn collectie aan te vullen?

Comment

Als je ze spaart en dus alleen maar zijn om naar te kijken. Fijn gewoon die beats B-Stock nemen. Wil je er misschien toch muziek door luisteren dan zou ik toch wat anders overwegen. (je hebt al sennheiser, maar je hebt ze vast niet allemaal bv de HD-25 )

Of natuurlijk een DR Stijn, die zijn echt heel goed.

Comment

Bedankt voor de reacties sommige waren erg nuttig.

Comment

Begrijp ons niet verkeerd, maar wij richten ons meer op de klank dan op het design. En bij beats betaal je meer voor het design dan bij vele andere headphones ( daarom krijg je reacties als " ze klinken slecht"). Dus ik ( en wellicht nog anderen) begrijp goed dat je dan ( in jouw geval) liever wat meer betaald voor design. Maar ik vrees dat we je hier minder goed mee zullen kunnen helpen. Toch minder dan mocht je gevraagd hebben naar hoe we de klank ervaarden.

Comment

Beatz is echt zonde van je geld, echt zo'n fashion headphone, must have accessoire naast je iPhone5 zeker?

Comment

Raphie, beetje dimmen a.u.b. ik ben dan wel geen mod, alleen als collega muzikant wil ik je wel tippen dat dit soort uitspraken tegen 'ons' gebruikt kan worden...

Even terug naar Daanvandam,

Daan, ik begrijp dat je graag een doctor Beats by Dre wilt. Leuk ding, alleen voor de muzikanten/artiesten hier onder ons is die vrij impopulair. Reden: 'het product loopt ten opzichte van andere gevestigde merken als AKG en Sennheiser op klank gebied en 'natuur getrouw geluid' behoorlijk achter.
                            Ik heb hem zelf op gehad en getest met een hi fi HD 205 van Sennheiser en een AKG 141. En zelfs ik (die redelijk wat bass op de oren is gewend) kon ik de beats echt niet langer dan 5 minuten op hebben. Die bass wordt zo enorm geboost dat het je oren (mijn inziens) kapot maakt... zeker op wat hogere volumes... (schrikbarend dat het verkocht mag worden in NL als je het mij vraagt)

Omdat je hier op een forum bent met normaliter personen die voor een zo natuur getrouw geluid gaan, dan wel op PA/Line array formaat of in de studio met een hoofdtelefoon, raden de meeste van ons de beatz af als het gaat voor in een studio of als gebruik op feesten...

Indien jij graag toch de beatz wil hebben, wij houden je niet tegen... wij adviseren alleen op basis van wat wij goed vinden en ervaringen mee hebben...

Succes verder Daan, bax heeft een uitmuntende service... mocht je binnen 30 dagen van gedachten veranderen, kan je het altijd terug sturen en hier om meer advies vragen :)!

Comment

Ik snap niet waarom de discussie over de Beats By Dr. Dre hoofdtelefoons wederom moet oplaaien. Daar heeft de topicstarter toch helemaal geen boodschap aan???

Verder vind ik bepaalde uitspraken not-done. Het is hier geen Geenstijl, dus je behandelt elkaar met respect en houdt venijnige opmerkingen maar een beetje voor je.

Het enige wat onze topicstarter wil weten is het verschil tussen een regulier product en een B-stock artikel.

Om dit nogmaals netjes te nuanceren, een B-stock artikel is een product dat niet meer als nieuw verkocht kan worden. Dit kan uiteenlopen van een ontbrekende accessoire, tot een beschadigde doos of een product dat wat krassen bevat. Onderaan de productpagina van een B-stock artikel vind je altijd een beschrijving van de B-stock kenmerken en vaak vind je ook een foto van het B-stock artikel in kwestie.

Omdat deze producten niet meer als nieuw verkocht kunnen worden, bieden wij ze aan tegen een gereduceerde prijs. Zo bespaar je al snel enkele tientjes en haal je een product in huis dat vaak nog een poos garantie heeft.

Comment

Working...
                              X