Announcement

Collapse
No announcement yet.

Speaker logo bedrukken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Speaker logo bedrukken

Voor mijn zelfbouw speakersetje wil ik graag logo's laten bedrukken.

Voor op de subs zit er schuim voor. Dus die moeten worden gemonteerd met een moertje+veering. Die voor de topjes komt op een grill zonder schuim. Dus het liefst die als gewone sticker. Veertje+moer kan eventueel ook, maar dan moet dit wel een heeel kleine moer worden.

Weet iemand waar ik deze kan bestellen/laten maken. Als het in grote hoeveelheden moet, mag, maar het liefst niet meer dan 50-100.

Ik wil hier uiteraard mijn eigen logo op zetten.

Als iemand weet waar ik dat kan laten doen, hoor ik het graag ;-)

Kijk eens bij de lokale promotie drukwinkel (dus zo ene die ook reclame borden ed doet) die kunnen meestal ook wel op klein plaatmateriaal drukken.

Comment

zou persoonlijk kijken bij een lokaal (buiten)reclame bedrijf. Voor logo op plaatmateriaal kan je ok kijken bij Drukwerkdeal, kan ook gefreesd worden in vormen en ook vanaf 1 stuk.

Comment

Ben gisteravond nog even langs de drukwinkel geweest. Zij konden het wel leveren. Maar omdat ze standaard leveren op grotere formaten (40x40cm) kost het daar al 60 euro per logo.

Drukwerkdeal heb ik ff gekeken. Hebben dit helaas ook maar dan voor 32,50. Heb nog wat oude logo's van dap liggen. Plak ik die op en tadaa!

Bedankt iedereen voor de hulp ;-)

Comment

waarom wil je er zo graag een logo op hebben zitten? Ik zou ze gewoon laten zoals ze zijn,

Hoe gaat het eigenlijk met je zelfbouw project? Ben wel beniewd wat je aan het maken bent.
          De cubos bevielen toch niet? Wat ben je nu aan het bouwen? Welke driver? Welke kast?

Foto's & eventuele tekening. Mis al iets van een spec sheetje of ervaringen met een soort van test model.

Kortom vertel vertel vertel.

Comment

Jauajaja, ik vertel :-)

Cubo bevielen niet. Want wogen om en nabij 40 kilo. En ik zat met de handvatten te puzzelen. Want de driver die ik er in wil stoppen dient de extended versie nodig te hebben. En dan past het Penn elcom handvat er helaas niet in.
            En een gefreesde vind ik niet fijn om mee te stacken, in verband met spanband.

Het geluid van de cubo, uitstekend. Precies zoals ik het eigenlijk wilde.
            Enkel, de bovenstaande punten houden me tegen. Het handvat zou eventueel horizontaal kunnen, kast wordt sowieso wel van multiplex. Dus gewicht zal het probleem niet worden.
            Echter, als ik het handvat schuin heb is 2 op elkaar plaatsen al gauw een hele klus. De uitkomst waar ik nu op uitkom is 4 handvatten per kast. Net als de x15hl.
            Dus dat wordt nog even kijken hoe ik dat wil gaan doen.
            Indien iemand tips heeft verneem ik die uiteraard graag !!

De toppen die ik erbij wil gaan bouwen/kopen. Nog werkelijk geen idee. Topjes die ik nu heb bevallen voorlopig wel. Mocht het een drama worden zie ik dan wel weer.

De logos, tja. Gewoon, omdat het kan ;-)

Het liefst wil ik met de kerst beginnen met de bouw. Heb in januari een feestje gepland staan, en zou ze dan eigenlijk wel willen gebruiken, minder huurkosten;-) Dus daarvoor wordt het nog even brainstormen :-)

Foto's zal ik dan uiteraard posten!
            Last edited by JanPetersen; Monday-05-11-2012, 09:01.

Comment

Hier staan ook wel leuke modellen top kasten op.

Groetjes.

Comment

Nog even over je eigen logo's. Als het gefreesd mag zijn kijk dan eens op het verspanersforum. Daar zitten mensen die beroepsmatig en hobbymatig aan metaalbewerking doen. Sommigen hebben gekochte of eigenbouw of ombouw CNC freesmachines. Mogelijk zitten daar mensen tussen die het als een uitdaging zien en voor een schappelijke prijs wat logo's voor je willen fresen.

Comment

Working...
                X