Announcement

Collapse
No announcement yet.

nieuwe mix :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuwe mix :)

ik heb een nieuwe mix nou ja ik heb hem al bijna een maand maar zou graag jullie mening er over horen zodat ik de volgende nog beter kan maken.

Hier de mix.

Groetjes Mike.

ben hem ff aan het luisteren, maar je fade gustavo lima weg als hij aan het zingen is... niet erg beleefd, de tacata-remix vind ik persoonlijk beetje kwaliteitsverschil aangeven. derde overgang mag misschien wel iets heftiger, naar gangnam-style voordat je naar g6 overgaat. ook g6 vind ik achterlopen qua kwaliteit. bij gangnam style begint het wel leuk te worden! je doet het leuk met die andere vocals erachter! hou het ook dan wel beetje netjes, want ik hoor samples die te veel ruis meebrengen. gangnam style wordt leuk uitgefilterd, probeer dat te maskeren met een break of iets dergelijks, dit stond voor this is love niet erg netjes. verder moet ik nog luisteren.
    Last edited by DJ eMPiii; Thursday-08-11-2012, 15:59.

Comment

Thanx.

Ik hoor graag de punten die ik zelf nog niet hoor.
      Zo kan ik een volgende mix goed hopelijk een stuk beter kunnen maken.

Comment

this is love wordt op gegeven moment wel eentonig, vooral als hij begint met stotteren. leuk is dat melodietje op de piano er weer onder, maar daarna hoor ik stukje bass wat klinkt als een outtro, en dan wordt de bass niet vlug weggefaded. je hebt dan een kort stukje dubbele bas en je raad het al; niet netjes. danza kuduro vind ik leuke remix uitgekozen. probeer ook hier wat te doen met vocals voordat hij weer begint te zingen, dat past daar wel denk ik. Je bent echt al heel ver op weg! welk programma heb je hiervoor gebruikt? of met CD's?

Comment

Thanx nogmaals.

Ik heb hier virtual dj pro 7 voor gebruikt of zeg je van nou ik zou iets anders gebruiken ?
          Helaas niet in bezit van de pioneer spelers.
          Ik ga nog een poging doen!

Comment

ik zeg, doe je mixtapes in ableton... dan kan je het erna nog aanpassen en dat helpt!

Comment

Oke dan ga ik even Google'e voor ableton.
              Is dat een soort vergelijkbaar iets of totaal iets anders :)

Ik laat het je zo wel weten mocht ik er totaal niet uitkomen thanx voor de goede tip :)

Comment

is iets heeeeel anders, je werkt met blokjes. maar het ligt er ook aan waar je de mixes voor maakt natuurlijk. wil je bekend worden als DJ die live mixt, hou het dan op VDJ en koop daar controllers bij zodat je het wat effectiever kan aansturen. Als je een echt vette mix wil maken kan je het beste ableton gebruiken.

Comment

De trial versie is in de download is even uitvogelen hoe dit werkt en dan koop ik hem als die bevalt :)
                  Is maar 1,3 GB dus dat valt nog wel mee!

Comment

Ableton? Waarom zou je in godsnaam in Ableton mixen?
                    Ableton is bedoeld voor produceren en voor live sample'n, google maar eens Launchpad Ableton. Dan weet je wat ik bedoel. In Ableton is echt mixen niet echt fijn. Kies dan liever Traktor, kost maar 80 euro en is wel voor mixen bedoeld, en heeft een fijne layout, mooie effecten.

Comment

Maar is tracktor niet een soort van klein broertje van vdj ?

Comment

ableton werkt idd met samples, maar als je de vocals van de tracks kan halen kan je in ableton heerlijke mixes ontwikkelen.

Comment

Ja, maar dat is niet echt mixen. Dat is gewoon wat knip en plak werk. Dat is toch niet wat je wilt als DJ zijnde?

Comment

ik draai live ook met traktor, maar je kan niet terug naar wat je gedaan hebt. nu is dat in een club geen probleem, je luistert niet te aandachtig als je op de vloer staat. maar als je vraagt aan mij of ik een mix wil beluisteren hoor ik wel veeel foutjes. ableton geeft je de mogelijkheid alles samen te stellen. voor mixtapes dus zeker wel ideaal.

Comment

Jij hebt dus blijkbaar een heel ander idee van een mixtape.
                              Jij neemt een mixtape op om te zeggen van ja, ik kan heel goed knippen en plakken. Ik neem een mixtape op om te zegen, ik kan heel goed draaien.
                              Als het een goede mixtape is natuurlijk. En als dat niet zo is bij mij, vraag ik wat ik beter kan doen. En dan kan ik daar niet alleen thuis op letten, maar ook op een feest.
                              Je moet overal goed kunnen draaien, en al helemaal op een feest. Kijk, kleine foutjes zijn niet zo heel erg, maar de mensen zullen het echt wel merken als je het ene nummer ineens in de opbouw er uit gooit, en het andere nummer dan er in.

Comment

Working...
                              X