Announcement

Collapse
No announcement yet.

LatencyMon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• LatencyMon

Ik heb hier een vraag welke ik niet weet in welk onderwerp te plaatsen aangezien het meer een computervraag is die wel verband heeft met het DJ'n.

Ik heb even LatencyMon laten lopen op mijn laptop en daar stonden volgende als Highest execustion(ms)

1) ACPI stuurprogramma voor NT 2,166 (ms)
    2) NDIS 6.0 wrapper driver 2,14
    3) GFI firewall SDK TDI firewall driver 0,44
    4) TCP/IP driver 0,37
    5)MBT Transport driver 0,34
    6) SCSI Class System Dll 0,16
    ...

Is dit normaal dat deze zoveel execution vragen? Zijn er driver welke ik mag uitschakelen?

Verder kreeg ik deze melding:
    Your system appears to be having trouble handling real-time audio and other tasks. you are likely to experience buffer underruns appearing as drop outs, clicks or pops. One or more DPC routines that belong to a driver running in your system appear to be executing for too long. At least one detected problem appears to be network related. in case you are using a WLAN adapter try disabling it for better results. One problem may be related to power management, disable CPU throttlng settins in Control Panel and BIOS setup. Chek BIOS for updates

Nu heb ik geen enkel verstand hiervan, dus als iemand mij wat verder kan helpen?

Als ik de melding lees lijkt het dat er ontzettend veel mee draait op je PC wat de werking behoorlijk in de weg zit. Kijk eens wat er allemaal mee opstart als je je PC aanzet.
    Dit is handig te checken met CCleaner (www.piriform.com) Is een schoonmaak prog.
    Daar kan je bij - gereepschap - zien wat er allemaal opstart en de hele tijd meedraait.
    Misschien kan je hier binnen wat onnodige meedraaiende en opstartende programma's uitzetten. Of werkgeheugen tekort. Daar lijkt het op als ik zo lees.

Comment

Originally posted by BertGitaar View Post
      Als ik de melding lees lijkt het dat er ontzettend veel mee draait op je PC wat de werking behoorlijk in de weg zit. Kijk eens wat er allemaal mee opstart als je je PC aanzet.
      Dit is handig te checken met CCleaner (www.piriform.com) Is een schoonmaak prog.
      Daar kan je bij - gereepschap - zien wat er allemaal opstart en de hele tijd meedraait.
      Misschien kan je hier binnen wat onnodige meedraaiende en opstartende programma's uitzetten. Of werkgeheugen tekort. Daar lijkt het op als ik zo lees.
      zelf het ik ccleaner ook en opstartprogramma's waren volgens mij al tot een minimum beperkt. In hoeverre ik het werkgeheugen vergroot?

Comment

Bij piriform hebben ze ook een programmaatje om te zien wat er allemaal in je PC zit. Speccy

Om te weten of je werkgeheugen vergroot kan worden moet ik veel meer weten.
        Wat is je PC, wat zit er nu in, waar draai je mee op je PC.
        Daar kan je misschien beter even een PCwinkel voor binnen lopen om te kijken wat de uitbreid mogelijkheden zijn voor jouw PC.

Voor XP is 1,5-2GB voldoende. Bij Vista 4GB. b.v. En hoe snel is je processor b.v.
        Last edited by Guest; Thursday-15-11-2012, 13:10.

Comment

Ik zelf vertrouw LatencyMon niet. Ik heb die ook een keer geïnstalleerd, en toen kreeg ik dezelfde melding als jij kreeg. Ik heb een redelijk snele computer, met 8 GB RAM en een i7 processor, en ik heb ook met een ander programma gekeken welke programma's allemaal meedraaiden. Ik kon er misschien 2 uitzetten. LatencyMon gaf nog steeds hetzelfde bericht. Laptop opnieuw opstarten? Zelfde bericht, en ik had echt weinig programma's op de achtergrond draaien. En ga nou niet vertellen dat ik dan slechte hardware heb, want 8 GB RAM en een i7 processor moet toch echt genoeg zijn.

Comment

Uitstekende hardware kun je met brakke software nog steeds prima laten dichtslibben...
            Ik blijf bij mijn mening: Systemen waar een show op moet draaien (zoals audio, licht en video) houd je "clean". OS installeren, software er op, updates er op en that's it.

Comment

Working...
            X