Announcement

Collapse
No announcement yet.

(vreemde) Reclame op het forum?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• (vreemde) Reclame op het forum?

Hallo iedereen, ik heb sinds vandaag last van reclame op dit forum. En dan niet zo maar reclame, maar van die reclame zoals online pokeren.
    Hebben meer mensen hier last van? Ik heb wel een adblock Plus, maar bij elke pagina die ik open, komt er toch een heel klein balkje, waardoor het hele forum dan verschuift. Ik was nieuwsgierig naar wat het was, zette mijn adblock uit, en ineens kwam die reclame tevoorschijn.
    Ik wilde een plaatje laten zien, maar omdat ik mijn wachtwoord bij imageshack niet meer weet en ze geen zin hebben om mij een mailtje te sturen, kan dat nu niet. Ik zal een plaatje posten zodra het kan.

EDIT: Het assortiment aan reclame is uitgebreid. Ik krijg nu ook vakanties te zien, en facelifts.

Ik heb nergens last van. Misschien wordt het tijd om eens een virusscan te doen? ;)

Comment

Hier ook nergens last van. Nooit gehad ook.
      Even scannen met MBAM of super anti spyware misschien.

Comment

Gewoon irritante cookies, of je moet zo'n irritant java-virusje te pakken hebben of torrentsgedownload en niet gescanned? http://www.superantispyware.com/
        even trial proversie en alle cookies verwijderen of idd mbam http://www.malwarebytes.org/ ,scheelt weinig met elkaar en daarna norton power eraser http://nl.norton.com/support/DIY/ die vindt redelijk wat..iig mkeer dan de standaard virusscannerkes.... als je hierna nog last hebt moet je naar gespcialserende progs en de logs sturen naar gasten die op bepaalde fora zitten en je stap voor stap helpen.....maar heb je niet gewoon sites bezocht of gezocht met een sexueel tintje ofzo...die bevatten vaak dat soort irritante cookies....

Comment

Ik heb deze ook, maar dan van imageschack. En die linkjes klikt iedereen die een beetje actief is ruim 1x per week aan, kan daarvan komen ?

Comment

Ik heb superantispyware gedownload, bedankt voor de tip ;)
            Hij heeft in totaal 68 bedreigingen (er stond niet wat die precies inhielden) eruit gegooid, is dat veel of een heel normaal getal?
            Het zou kunnen zijn van Imageshack, ik download wel eens een film. Maar goed, het is nu ook opgelost, ik krijg geen reclame meer en ook geen balkje wat is overgebleven van de reclame. Bedankt voor jullie hulp! ;)

Comment

Originally posted by DJMa5treat View Post
              Hij heeft in totaal 68 bedreigingen (er stond niet wat die precies inhielden) eruit gegooid, is dat veel of een heel normaal getal?
              Hangt er nogal vanaf wat die 'bedreigingen' dan waren. Als dat inclusief zaken als tracking cookies of slordig geschreven temp bestanden zijn... niet echt bijzonder. Zijn dat alleen virussen en malware, dan is het wel heel veel.

Tijd voor een (of beter: één) goede virusscan met on-access functionaliteiten. Microsoft Security Essentials, AVG Free en Avast voldoen allemaal.
              Vooral niet meerdere installeren, dan zitten ze elkaar steeds in de weg en gaan virussen en malware ondertussen lekker hun gang.

Comment

Ook wat vele vergeten is software bij te werken zoals adobe, flashplayer, java.

Wij geven een actueel en betrouwbaar overzicht van alleen de beste gratis software (open source en echte freeware) voor je Windows of Linux pc en Mac. Plus nieuws en tips over computers en software en pc hulp voor als je vragen hebt. Kom onze website eens bezoeken!

De standaard prog. waarmee de laatste tijd de meeste aanvallen op je PC worden uitgevoerd. Kan veel ellende schelen als je het bijhoudt.

Comment

Ik laat al mijn software automatisch bijwerken, en ik heb McAffee (versie met internet "beveiliging") op mijn laptop staan...
                  De meeste bestanden waren wel cookies, dat soort shit, zal dan dus niet erg zijn.
                  Maar moet ik dan nu die software er weer afgooien? Aangezien ik McAffee al heb.

Comment

Ik heb een Mac en nergens last van. Ik heb ook veel minder "gewone" reclame sinds ik een Mac heb.

Jammer genoeg is spontaan internetten tegenwoordig niet meer mogelijk. 70% van de rekenkracht van je computer wordt door reclame opgevreten en dat wordt steeds meer. Een banner is niet genoeg, dat moet bewegen en ook dat is niet genoeg, dat moet een filmpje, een HD filmpje, een Full HD filmpje. Je koopt elke 2 tot 3 jaar een nieuwe computer om je eigen ongewenste reclame te financieren. Toen ik met een 486 DX-66 en een 14K4 inbelmodem op internet kwam was het net zo snel als nu, puur omdat er geen reclame was.

Het best is om je wachtwoorden op te schrijven en alles wat met cookies te maken heeft uit te zetten. Ook de surfgeschiedenis op iets van 1 dag zetten en al dat soort instellingen zo kort mogelijk houden of liever uitzetten.

Ik ben ook een beetje bang dat over een jaar of 5, 6 7 internet ten ondergaat aan de reclame. Er zouden strenge wetten hieromtrent moeten komen want die reclame jongens hebben totaal geen greintje fatsoen in hun donder zitten.
                    Last edited by JPSholland; Friday-23-11-2012, 01:49.

Comment

Working...
                    X