Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mooi meubel maar....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Misschien kun je zelf zoiets maken van Steigerbuizen. In Nederland te koop bij o.a. Praxis. Zie link: http://www.praxis.nl/assortiment/meu...uizen_meubelen
    Ik kan deze toch met een gerust hart plaatsen, hoop ik?
    Er is genoeg materiaal te koop om het voor jou gewenst te maken denk ik en zeker de aluminium buizen zijn licht genoeg en toch sterk.
    Last edited by René Sance; Monday-24-12-2012, 15:22. Reason: Toevoeging.

Comment

Al zou ik mijn stijgerbuizen elder kopen... want bij praxis betaal je er veel te veel voor

Comment

Klopt, was maar even als voorbeeld.

Comment

Jullie gebeden zijn toch verhoord. :) Ik krijg net een berichtje dat de LiteConsole vanaf heden weer beschikbaar is, dus spoedig kunnen jullie hem op de productpagina weer bestellen! (Kan even duren voor de prijzen etc. er weer bij staan...)

Comment

Enig idee waarom hij niet meer verkocht is geweest

Comment

Ik durf het echt niet te zeggen.

Comment

Wat ik je erbij kan vertellen is in elk geval dat ze tov het eerste model (Ja, er is een tweede versie nu) dingen veranderd hebben. Erg fijn dat ze dit ook communiceren met hun klanten of überhaupt melding hiervan maken.

Het is en blijft een product wat nog niet helemaal goed (uit) ontwikkeld is, vooral dan de de hoezen (dit zijn meer een soort weg werp dingen). Een puntje dat ze ondertussen hebben opgelost is de grote plexiglas plaat die aan de voorkant zit, deze loopt nu niet meer door tot op de grond (werd die eerst dus lekker ranzig door drank/bier) deze loopt nu door tot aan de stoot rand. => Komt erop neer dat je de booth hoes waar de plexiglas plaat en dergelijk inzitten niet kan uitwisselen met de frame hoes (zijn 2 aparte hoezen), omdat het frame en het plexiglas paneel veranderd zijn. ZEER ONHANDIG dus als je meerdere setjes hebt, aangezien je nu moet gaan opletten welk hoezen(booth en frame) bij elkaar hoort.

Achja.. ze hebben over wel meer dingen niet nagedacht, spijtig, maar het is zo. Blijkbaar willen ze er ook niet zoveel aan doen, want sinds het begin zijn de hoezen nog steeds zo slecht als nu. Schijnbaar een erg ingewikkeld probleem? Gelukkig krijg je wel (zonder teveel gedoe) een nieuwe hoes opgestuurd als hij weer eens stuk is.
                Last edited by remixed; Tuesday-05-02-2013, 17:16.

Comment

Ik ben van plan om dit meubel aan te schaffen of was het van plan en heb dus nog even de kat uit de boom gekeken, maar de kat blijft nog in de boom zitten voorlopig en mischien komen er nog andere leveranciers met iets dergelijks op de markt, voorlopig zal ik nog wat sjouwen met mijn zware onderstel, compact omdat het inklapbaar is maar redelijk zwaar

Comment

Working...
                  X