Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mooi meubel maar....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@mol
    Een microfoon statief met tafelklem moet je er wel aan vast kunnen maken. Zo'n broadcast ding bijvoorbeeld: aan de bovenkant van het truss aan de zijkant monteren en gaan.

Comment

Ik ga even zien bij de statieven.

Comment

Veel dj's (ikzelf ook) werken met 3 cdj's, soms zelfs 4. En een laptop past er ook niet echt meer náást, mocht je die gebruiken. Ik ben toch meer fan van een brede booth!

Comment

Originally posted by Mol View Post
          Daarvoor heb ik schrik, dat het te laag zal zijn, hangt ook af van hoe groot de persoon is.?
          Het meubel heeft normale werkhoogte, niet heel hoog maar zeker niet te laag.

Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
          Zijn de standaard kunststof platen licht doorlatend (met andere woorden, kun je het effect van mijn meubels bereiken door er LED spots achter te plaatsen)?
          Ja, de platen die meegeleverd worden zijn lichtdoorlatend. Wij gaan er zelf ook nog LED-verlichting achter plaatsen.

Originally posted by zassie View Post
          @djbirdie

Neem de tas mee naar een zeilmaker en laat hem namaken van bisonyl... zal al een hele verbetering zijn, houd het licht en compact
          Ik wilde eigenlijk een flightcase (laten) bouwen maar dit is zeker het overwegen waard!

Originally posted by JasperA View Post
          Veel dj's (ikzelf ook) werken met 3 cdj's, soms zelfs 4. En een laptop past er ook niet echt meer náást, mocht je die gebruiken. Ik ben toch meer fan van een brede booth!
          Je kunt op de bovenste "plank" ook nog twee CDJ's + laptop kwijt.

Comment

Da's mooi, hij is ondertussen al weer uit het assortiment. Blijkbaar liep het toch niet zo goed..

Comment

Er was iets mee aan de hand, hoorde er wat over voorbijkomen. Maar wat precies weet ik niet. Vraag ik morgen even na als ik het niet vergeet. ;)

Comment

Nog iets gehoord Rick?

Comment

Jep. Prolyte heeft ze uit het assortiment gehaald. Waarom weet ik niet, want ze liepen best goed. Best zonde...

Comment

Blijft weinig over in die categorie... Helaas!

Comment

Mocht je een passend alternatief op het web tegenkomen waar wij ook aan kunnen komen, dan verneem ik dat graag. ;)

Comment

geen idee of het haalbaar is, maar misschien kan je een setje trussen samenstellen die samen een meubel vormen en dit dan als pakket verkopen?

Comment

Is wel haalbaar, maar niet zo aantrekkelijk. Iedereen heeft dan zijn eigen wensen en voorkeuren, plus het is een stuk minder mobiel dan zo'n Prolyte meubel. ;)

Op aanvraag kunnen we dat natuurlijk wel doen via een offerte.

Comment

Mensen zoeken meer en maar naar oplossingen om het compacter en mobieler te maken dus die truss is geen oplossing, ik vond dat meubal van Prolyte nu juist handig omdat het op te plooien was in enkele minuten en heel licht was om te dragen.
                            Last edited by Mol; Monday-24-12-2012, 14:08.

Comment

meubal van elation
                              Prolyte. ;)

Comment

Oeps... inmiddels aangepast

Comment

Working...
                                X