Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oud en Nieuw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oud en Nieuw

Aankomende jaarwisseling organiseer ik een oud en nieuwfeest voor al mijn vrienden. Nu zal ik hier zelf gaan draaien.
    Om 12 uur wil ik natuurlijk met mijn vrienden buiten staan maar tegelijkertijd wil ik vanaf mijn telefoon een liedje in kunnen starten wat vanaf de computer binnen dan afgespeeld zal worden over de buitenboxen. Hoe doe ik dit?

Ik heb een iPhone4

Alvast bedankt,
    Thomas Lubbers
    Last edited by Thomas_Lubbers; Thursday-13-12-2012, 17:23.

Kabeltje naar buiten trekken en het kanaal alvast open zetten voor je naar buiten gaat?

Ook kan je eens teamviewer proberen. Hiermee kan je gewoon met je telefoon via je wifi netwerk je computer besturen.

Comment

Originally posted by larsholm View Post
      Kabeltje naar buiten trekken en het kanaal alvast open zetten voor je naar buiten gaat?

Ook kan je eens teamviewer proberen. Hiermee kan je gewoon met je telefoon via je wifi netwerk je computer besturen.
      Kabeltje zou kunnen maar is een beetje lowtech.
      Teamviewer gaat niet want ik heb geen internetvervingding daar. Ik weet niet of het met een routertje kan wat geen internet heeft.

Comment

Er bestaat ook een mogelijkheid tot 3G op je Iphone ;)

Comment

Originally posted by Firespace Recordings View Post
          Er bestaat ook een mogelijkheid tot 3G op je Iphone ;)
          Maar als je pc ook geen internet heeft heb je er nog niks aan ;)

En tja... Als je geen wifi hebt daar, kan je altijd nog bluetooth proberen. Enig nadeel is dat de range van het signaal niet briljant is. Maar in principe zou dit je probleem dan moeten oplossen.

Comment

hoe ver zit je van je mixerpositie vandaan? anders kun je ook nog streamen over bluetooth overwegen.

Comment

Originally posted by Fridge View Post
              hoe ver zit je van je mixerpositie vandaan? anders kun je ook nog streamen over bluetooth overwegen.
              dat zal zo'n 20 meter zijn.

Comment

Das wel wat ver... Wat je kan doen als je het "draadloos" wil hebben, is tot 10/13 meter een kabeltje trekken, en daar het eerder voorgestelde apparaatje neerzetten. 20 meter is voor zowel wifi als bluetooth best ver, zeker als het door een paar muren moet. ;)

Comment

Wat misschien wel mogelijk is om een wifi hotspot open te zetten vanaf je telefoon, mits je mobiel internet hebt. Daarna inloggen op de wifi van je telefoon vanaf je PC, en dan een teamviewer verbinding starten. Zou moeten werken ;) ik gok dat je bereik een kleine 25/30 meter wordt maar dat zou je moeten testen ;)

Comment

Wat een grap.

Jullie zijn allemaal zo mac minded en dan moet ik gaan vertellen dat je gewoon i tunes op je laptop kan bedienen met je i phone. Even alles met elkaar laten connecten van hey jij bent mijn gsm en jij bent mijn laptop en klaar.

Nu kan je gewoon via het wifi signaal van je laptop en je gsm ( dus zonder internet ) gewoon je i tunes op je laptop bedienen via je gsm. Nummers zoeken, harder en zachter zetten, playlist maken. Gewoon alles eigenlijk.

Zelf ben ik niet zoon i tunes fan en zo dus wat ik heb kan ook nog dit werkt met winamp. Dit kan je op afstand bedienen met het programma awa remote. Ook hier even alles met elkaar laten verbinden en zonder internet kan je via wifi toch winamp bedienen. Ook hier kan je gewoon alles bedienen. Harder zachter playlist maken en zoeken alles is gewoon mogelijk met je gsm.

Is je wifi signaal niet goed genoeg ja dan zou je dus een extra repeater kunnen gaan gebruiken.

Succes

Comment

Kijk hier heb ik wat aan. Ik ga het gelijk even proberen.

Comment

Ik zou zeggen zoek op i tunes remote en er komt vast wel wat boven drijven in de app store. Zoals al gezegd ik ben zeer zeker geen mac fan dus ga me er niet teveel over vragen. Me lieftallige assistent ( hahhaha ) heeft namelijk wel een i phone en zelfs ook een mac en daar werkte het perfecto op. Eigenlijk gewoon het zelfde als ik met mijn winamp.

Beide werkte perfect. Awaremote is er volgens mij zelfs in een gratis versie.

Comment

Via de remote app voor de iPhone is het me niet gelukt. Toen heb ik het via Winamp geprobeerd met het voogestelde awa remote maar dat heb ik voor de iPhone niet kunnen vinden, wel heb ik iets anders gevonden wat zowel iTunes als Winamp kan besturen en voor iPhone en Android bestaat. Jumitech Amp is het. Koppelen ging makkelijk en werkt goed. Kan ook zonder internetverbinding gebruikt worden.
                          Last edited by Thomas_Lubbers; Thursday-13-12-2012, 19:24.

Comment

Virtual DJ laat zich ook bedienen met een iPhone.

Comment

De pro versie van Virtual Dj laat zich prima bedienen met iPhone/iPad via Wifi.

En anders... Waarom niet gewoon een playlistje klaar zetten?

Anders is dit ook nog leuk:
                              Een tweaker heeft een tool online geplaatst waarmee bezoekers van feestjes via een mobiele website geautomatiseerd YouTube-video's kunnen aanvragen. De tool, ProTube genaamd, speelt deze vervolgens een voor een af.

of
                              Gisteren in de Spotify App van de Britse New Musical Expres uitgebracht. Prima app maar niet echt vernieuwend. De eveneens splinternieuwe app van PlayMySong voegt wel een geheel nieuwe optie aan Sp…
                              Last edited by ThePartyDJS; Thursday-13-12-2012, 23:38.

Comment

Working...
                              X