Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ik wil commentaar !!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik wil commentaar !!

Ik heb zojuist me nieuwe website gepubliceerd graag uw mening :)

Pss zet je geluid aan :)

Groetjes mike :cool:
    2
    niets
    0.00%
    0
    of iets ( graag per reactie uw punten )
    100.00%
    2

The poll is expired.

Hier hebben we al een topic voor..

Klik!

Comment

Dankje dan kan zit topic weg :)

Comment

Wij verzorgen al uw ....

Bedrijfsavonden - Danceparties - Openluchtactiviteiten - Kleine en Grote Fuiven -Recepties - Karaoke - Tuinfeesten - Podiaverlichting - Trouwfeesten - Gala-avonden -Bals - Familiefeesten - TD's - DJ Service - Huwelijken - Braderijen - Optochten - Modeshows - Beurzen - Open Deur Dagen - Personeelsfeesten - Verjaardagsfeesten -Carnaval - Sportevenementen - Studentenavonden - Toespraken - Presentaties -Congressen - Seminaries - Vergaderingen - Conferenties - Bruiloftsfeesten - DJ Sets in Cafés en Discotheken - Verhuur discobars met of zonder DJ - TV - Audio - Video -DVD - Rental Service ....
        Komt een beetje rommelig over, het zou mooier zijn als dit op alfabet in een lijstje stond. En een beetje eenvoudiger mag ook...

Hoofdletters in menubalk?

Ook bij de pagina Partners mis ik een aantal hoofdletters.

Vier uw trouwfeest zo om nooit meer te vergeten.
        Heeft u al alles geregeld voor uw trouw feest ?
        Uw trouwfeest om nooit meer te vergeten all->al vanaf 550 euro->€ 550,- ex->excl. btw.->BTW. en->En om het nog spectaculaire->spectaculairder te maken verzorgd->verzorgt een van onze Feest dj's van 4panel uw->u een fantastische->fantastisch feest.
        Voor meer informatie over onze diensten kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers.
        Tja een heel aantal schrijffouten! Laat de hele site eens controleren door iemand wie gestudeerd heeft in Nederlands ;)

Grafisch is het wel een mooie site!

Comment

Thanx ik ga er naar kijken. :)

Comment

Verzorgt zou ik in die zin veranderen naar bezorgt!

Comment

Dankje is meteen aangepast.

Comment

Dit kan allemaal beter

Comment

Dit moet je me even uitleggen dan kan ik er wat mee maar word hier niet echt wijzer van. :P
                  En is dit wel up to date ? Heb hem vandaag pas verandert namelijk.

:)
                  Last edited by 4panel; Friday-14-12-2012, 20:39.

Comment

Ik weet niet wat dit voor een informatie is maar mijn site werkt volledig.....

En als ik de site moet geloven loopt bax-shop.nl met 220 fouten .....

klik

Comment

4Panel,

Laat bax-shop ff in hun waarde?
                      Tevens is Bax-shop qua letters en zinnen veel meer kwijt dan een Drive-in website o.i.d. Ze schrijven al hun reviews en product informatie zelf. Aangevuld met de gegevens uit officiële fabriek sites.

Ik vind het petje af waardig dat Bax zo weinig spelfouten maakt op een enorme lap tekst.

Comment

How w8 nu moet u even wachten voordat u wat schreeuwt.
                        Leest u ubberhoud wel wat er staat ?
                        Er word een link geplaatst met een inhoud dat niet klopt alle meldingen die er in staan die kloppen niet eens. Om een voorbeeld te geven de link naar facebook en twitter ( die doen het dus wel net zo als alle links waarvan ze zeggen dat die niet werken )

Maar schijnbaar kunt u niet normaal reageren dat vind ik jammer.

Tevens geeft u aan dat wij een drive-in bedrijf zijn die benaming is ook niet goed ga jij maar even terug naar school of reageer niet als je niet normaal kan doen / reageren.

Gelukkig zijn er genoeg die dat wel kunnen hier. :D

Comment

Nou nou rustig maar... die meldingen kloppen wel, dat is namelijk de officiele site van het W3C, de organisatie die webstandaarden ontwikkelt.

Als hier een foutmelding wordt gegeven betekent dat niet dat het niet werkt, het betekent alleen dat de manier waarop het geimplementeerd is niet voldoet aan de standaarden.

Die standaarden zijn echter nog niet aangepast aan dingen als facebook, twitter, google +, youtube linkjes enzovoorts, waardoor hij op dat soort onderdelen vrijwel altijd een foutmelding geeft.

Comment

Ag het werkt allemaal wat er staat dat niet werk dus dat scheelt.
                            Maar ik vind mij reactie meer dan normaal en zeker niet overdreven want ik laat iedereen gewoon in zen waarden en geef andwoord op iets wat er word gezecht haha. :D
                            Last edited by 4panel; Friday-14-12-2012, 22:42.

Comment

@4Panel,

Pardon? Rapport to Rick!

Edit: Ik ga verder niet in discussie. Ik laat Rick hierover beslissen. Tip van mijn kant, laat je post even staan zoals die is zonder te editten. Dan kunnen we allemaal lezen wie hier nou wie verwijt ;)!

Comment

Working...
                              X