Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ik wil commentaar !!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jij zeg toch duidelijk dat ik bax niet in hun waarde laat.
    Nou dan heb jij het fout want dan lees je niet wat er staat.
    Last edited by 4panel; Friday-14-12-2012, 22:46.

Comment

Ben toch wel benieuwd wat er stond, want als ik het nu lees maakt fire space van dit topic ook weer een "over-en-weer-haat-topic"...

Comment

Volgens mij begint het een trend te worden om mij het zwarte schaap toe te spelen.

@DJ Funkey,

Zal ik beginnen bij mijn uitlatingen?
        1 - Hij wil commentaar (zie titel) --> dit krijgt ie.
        2 - Ik reageer op het feit dat hij het beter bij zijn eigen website kan houden qua spelfouten i.p.v. Bax-shop op de schop te nemen met hoeveel fouten er daar in de code zitten? Heeft dat relevantie met dit onderwerp, zo ja... leg maar uit
        3 - Ten derde geef ik Bax een compliment. Zij maken bijzonder weinig spelfouten (en ik ben echt geen taalpurist) in behoorlijke lappen tekst die dagelijks op de website komen te staan. Waarom dan punt 2 gebruiken?
        4 - Ik ben zeer benieuwd wat het dan wel is als het geen 'drive-in' is?

Om dan even op de beledigingen terug te komen:
        1 - Als het punt 4 niet is? Waarom krijg ik dan naar mijn hoofd geslingerd dat ik weer naar school moet?
        2 - Met de opmerking komen: 'reageer niet als je niet normaal kan doen / reageren.' vind ik ook zwaar ondermaats. Wie begint hier nou met niet onacceptabel gedrag te vertonen door de uitspraken hierboven?
        3 -'Gelukkig zijn er genoeg die dat wel kunnen hier :D' impliceert in deze context toch echt naar mij toe. Ik vind dit best een belediging. En naar mijn mening ook een opmerking waar je je verre van kan houden in het algemeen.

Om vervolgens bij DJ funkey af te sluiten dat ik "over-en-weer-haat-topic"... zou starten.

Waar baseer je dit op?

Succes!

Comment

Wij zijn een stagemanagement bedrijf en die doen meer dan een drive-in als we echt zo kinderachtig moeten doen. ;)
          Waarschijnlijk baseer die dat op andere berichten die je heb gepost.
          Actie reactie ik vraag alleen wat er beter kan dan zet iemand er iets neer daar reageer ik op omdat ik dat niet helemaal snap en het niet helemaal klopt want dan zou bax ook vol fouten moeten zitten zo heb ik dat gebracht. ( wat dus blijkt dat sommige dingen nog niet gereed zijn daarvoor en daarom die melding er staat ) En dan krijg ik helaas iets te lezen waarvan ik eigenlijk denk ... tja ik moet bax in hun waarde houden ... Sorry maar dat vind ik anders aardig beledigend.Dan is de vraag wie doet hier nu zo raar maar schijnbaar doe je dit vaker aan reactie's te merken.

Fijne avond ondaks het verlies van johannes in tvoh. :D
          Last edited by 4panel; Saturday-15-12-2012, 02:19.

Comment

Ik ben niet van plan om continu als kleuterjuf op te treden. Als conversaties niet op een vriendelijke en normale wijze kunnen plaatsvinden moet ik bepaalde leden maar een weekje gaan wegsturen.

Dingen die ik tegenkom die ik niet acceptabel vind en voor dit soort opstootjes zorgen:
            Laat bax-shop ff in hun waarde?
            Maar schijnbaar kunt u niet normaal reageren dat vind ik jammer.

Tevens geeft u aan dat wij een drive-in bedrijf zijn die benaming is ook niet goed ga jij maar even terug naar school of reageer niet als je niet normaal kan doen / reageren.

Gelukkig zijn er genoeg die dat wel kunnen hier.
            Personen in kwestie mogen dat nog eens goed analyseren en bedenken wat ze nu fout doen. Als je je aan iemands' postgedrag ergert meld je dat bij mij.

De reden dat dit ontstaan is lees je hier:
            Actie reactie ik vraag alleen wat er beter kan dan zet iemand er iets neer daar reageer ik op omdat ik dat niet helemaal snap en het niet helemaal klopt want dan zou bax ook vol fouten moeten zitten zo heb ik dat gebracht. ( wat dus blijkt dat sommige dingen nog niet gereed zijn daarvoor en daarom die melding er staat ) En dan krijg ik helaas iets te lezen waarvan ik eigenlijk denk ... tja ik moet bax in hun waarde houden ... Sorry maar dat vind ik anders aardig beledigend.Dan is de vraag wie doet hier nu zo raar maar schijnbaar doe je dit vaker aan reactie's te merken.
            Ik hou het hierbij en ik gooi er een groot hangslot op. Mochten er in de toekomst weer van dit soort dingen voorkomen dan ben ik genoodzaakt om harder op te treden.

Comment

Working...
            X