Announcement

Collapse
No announcement yet.

Website bax-shop.nl

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Website bax-shop.nl

Bax-shop.nl Een geweldige site met gelukkig veel informatie.

Wat ik alleen mis, is bij sommige afdelingen de juiste extra filters.

Zoals bij geluid, luidsprekerset:
    Je kan wel filteren op prijs, merk en daarnaast nog sorteren op merk, prijs etc.

Waarom kan je bijvoorbeeld niet filteren op vermogen of juist hoeveel inch speakers er zijn, of gewicht. Allemaal facetten die mee kunnen spelen in beoordeling van de speakers.

Zo maak je het namelijk juist voor de klant erg gemakkelijk om te vergelijken tussen speakers of andere artikelen.

Hiervoor zal vast een achterliggende gedachten zitten? :$

Nou, daar zijn we as we speak druk mee bezig. :) Bij sommige categorieën hebben we al extra filters ingesteld en zijn ook de producten aangepast.

Het is echter veel werk om alle producten langs te lopen, momenteel hebben we daar twee man op zitten die ongeveer 50% van de tijd bezig zijn om alle filters in te stellen.

Onder andere de categorie hoofdtelefoons en Studio Hardware & Software zijn al gedaan. Dus ook de groep luidsprekers zal over een poos aan bod komen. ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
      Nou, daar zijn we as we speak druk mee bezig. :) Bij sommige categorieën hebben we al extra filters ingesteld en zijn ook de producten aangepast.

Het is echter veel werk om alle producten langs te lopen, momenteel hebben we daar twee man op zitten die ongeveer 50% van de tijd bezig zijn om alle filters in te stellen.

Onder andere de categorie hoofdtelefoons en Studio Hardware & Software zijn al gedaan. Dus ook de groep luidsprekers zal over een poos aan bod komen. ;)
      Oftewel, bax-shop continu bezig zich te verbeteren en luisteren naar de markt. (niet dat ik de markt ben) ;) Thumps up voor bax!

Comment

We zijn continu bezig om de webshop te verbeteren en het de klanten zo eenvoudig mogelijk te maken. Over een poos komt er een nieuwe versie van de shop online waar enkele veranderingen in gaan plaatsvinden.

Daarnaast ben ik zelf druk bezig om de sectie Luidspreker onderdelen en Componenten verder op te delen, zodat je bijvoorbeeld recone kits ook makkelijker kunt terugvinden, evenals alle onderdelen om zelf speakers te bouwen.

Comment

Maar Rick, ik weet zelf hoe lastig het is om informatie goed te indexeren en het is ook zeker niet lullig bedoeld, maar;

Als ik nu naar hoofdtelefoons ga krijg ik 15 "sub-categorieën" niet echt heel erg overzichtelijk. Maar je zegt "er zijn filters ingesteld" ik zie alleen filtering via de zoekfunctie en daar zit dan niks bij waarin ik aangeef dat ik een "gesloten hoofdtelefoon" wil hebben bijvoorbeeld..
          Zit dit wel in de pijplijn en roep ik nu te vroeg of zien jullie filtering op een andere manier dan dat ik dat op dit moment zie?

Comment

Ik snap wat je bedoeld, je wilt aan wat knoppen draaien en er komt een selectie uit die bij jouw past (zegmaar de keuze hulp van Coolblue).

Dit komt, als ik Rick zijn bericht even ruim interpreteer, er aan. Maar dan wel in de vernieuwde Bax-shop.nl.

Op dit moment gebruikt Bax-shop nog een (ver)oude(dere) versie, waarin geen filters zitten. Daarom stoppen ze het in categorieën zoals bij hoofdtelefoons is gebeurd.

Een filter is geniaal, eerlijk, maar even voor jullie beeldvorming. Huidige teksten en specificaties zijn geschreven in platte teksten.

Om filters te kunnen gebruiken om de keuze makkelijker te maken (bv gewicht, vermogen, kleur) moet de webshop die specificaties kunnen herkennen. Anders gezegd, er moet iemand handmatig bij elk product, specificaties in een tabeltje invullen die de webshop kan herkennen.

Ik weet niet of iemand ooit heeft geteld hoeveel producten er in de webshop staan? Poeh..
            Last edited by Citybeatz; Sunday-30-12-2012, 12:26.

Comment

Ik moest zelf ook even zoeken, maar bij hoofdtelefoons, en dan bij een subcategorie, staat er een balk waar je merk, prijs enzo. Direct daar onder staat: meer filters, als je daar op klikt krijg je een lijstje met filters die je zelf in kan stellen ;)

Comment

Originally posted by BazzyM View Post
                Maar Rick, ik weet zelf hoe lastig het is om informatie goed te indexeren en het is ook zeker niet lullig bedoeld, maar;

Als ik nu naar hoofdtelefoons ga krijg ik 15 "sub-categorieën" niet echt heel erg overzichtelijk. Maar je zegt "er zijn filters ingesteld" ik zie alleen filtering via de zoekfunctie en daar zit dan niks bij waarin ik aangeef dat ik een "gesloten hoofdtelefoon" wil hebben bijvoorbeeld..
                Zit dit wel in de pijplijn en roep ik nu te vroeg of zien jullie filtering op een andere manier dan dat ik dat op dit moment zie?
                Je zult uiteraard eerst een categorie moeten aanklikken voor de hoofdtelefoon die het beste bij je doeleinden aansluit (DJ, studio, multimedia...)

Vervolgens kom je bij de categorie uit en zie je een productlijst. Zoals al aangegeven kun je onderaan de basisfilters (prijs, selecteer op, etc) klikken op 'Meer filters' en dan krijg je alle mogelijkheden te zien. :)

Op dit moment gebruikt Bax-shop nog een (ver)oude(dere) versie, waarin geen filters zitten. Daarom stoppen ze het in categorieën zoals bij hoofdtelefoons is gebeurd.
                Het filtersysteem is al live, maar nu nog wel op categorieniveau.

Een filter is geniaal, eerlijk, maar even voor jullie beeldvorming. Huidige teksten en specificaties zijn geschreven in platte teksten.
                Klopt. Maar nu we al deze informatie aan het toevoegen zijn, hebben we straks wel een erg interessante database met informatie waar we leuke dingen mee kunnen doen. Denk bijvoorbeeld aan het tonen van de belangrijkste specs op een rijtje, maar ook vergelijken van twee of meer producten.

Om filters te kunnen gebruiken om de keuze makkelijker te maken (bv gewicht, vermogen, kleur) moet de webshop die specificaties kunnen herkennen. Anders gezegd, er moet iemand handmatig bij elk product, specificaties in een tabeltje invullen die de webshop kan herkennen.
                Klopt. En daar zijn we ook druk mee bezig. (Al hebben we een lijst met filters en een dropdown menu waar we waardes kunnen selecteren).

Ook krijgen we straks een nieuwe feature voor de filters, met de mogelijkheid om diverse waarden te selecteren. Dat komt o.a. voor aansluitingen erg goed van pas. ;) Wil jij dus een mixer met XLR, RCA en jack connectoren, dan kun je dat eenvoudig aangeven.

Of een VST plugin met trompet, tuba en trombone geluiden, noem het maar op.

Comment

Working...
                X