Announcement

Collapse
No announcement yet.

9v batterij

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 9v batterij

Hallo,

Misschien een hele stomme vraag hoor maar
    hoelang behoud een 9v batterij zn capiciteit/duur voordat je hem gaat gebruiken.

Ik wil namelijk vandaag een bestelling plaatsen op bax-shop en wil er gelijk 2 9v batterijen bij doen die ik pas 5 september ga gebruiken (voor een draadloze mic)

Hoi Dave,

Het zal vast een nihil verschil maken, maar dat is verwaarloosbaar. Zolang ze onder gunstige temperatuur/vochtigheid bewaard worden verliezen ze geen capaciteit.

Comment

Gewoon netjes in een donkere kast bewaren, dan kan er niet zoveel mee gebeuren.

Comment

Wil je echt zeker van je zaak zijn kun je natuurlijk ook een week van te voren een paar batterijen halen bij de plaatselijke elektronica-zaak of bouwmarkt wat niet veel in prijs zal verschillen met bax.

Comment

Ik zou wel letten op de kwaliteit. Leg altijd een paar kwalitatieve 9V-blokjes in je toolkistje als je met zulke draadloze mics werkt. Hier gaan er ook standaard een paar Duracell Pro (meen ik) blokjes mee, waarbij je altijd een werkend blokje hebt.
          Ga dus niet zomaar prijsvechter-huismerk-blokjes aanschaffen, dan kun je over zoveel tijd weer nieuwe blokjes scoren.

Comment

Het klopt niet helemaal wat jij zegt, het is zelfs getest.

Aldi batterijen (topcraft ofzo) doen zelfs langer mee dan Duracell! En het is ook nog goedkoper. Aldi kan dus ook nog wel goed zijn...

Comment

Ik heb het over Duracell Pro. En dat is hopelijk iets anders dan de consumentenblokjes.

Comment

Ik heb het natuurlijk niet over de soort batterijen die je kunt kopen maar ik raad inderdaad ook Duracell Pro aan. Mijn ervaring is dat die dingen gewoon een heel stuk langer meegaan, dat is ook de reden dat onze Mag-Lite's gevuld zijn met Duracell's en ik hier altijd een doosje heb liggen voor het geval ze op zijn.

Comment

Het Gamma eigen merk batterijen gingen langer mee dan de duracell Pro in onze Senheiser EW300's...

Comment

Langer in gebruikstijd of levensduur?
                    (Gebruikstijd; Tijd waarbij je mic aanstaat, levensduur; het 'bezit' van de blokjes)

Comment

Aanstaantijd....

Scheelde bijna een uur. Zelfde mics, zelfde instelling...

Comment

weet je trouwens dat het over de batterijen gaat, die ik voor jou draadloze mic moet regelen fel en bruut?

het moeten natuurlijk wel goede zijn ;)

Comment

Originally posted by --Djdave-- View Post
                          weet je trouwens dat het over de batterijen gaat, die ik voor jou draadloze mic moet regelen fel en bruut?

het moeten natuurlijk wel goede zijn ;)
                          Komt wel goed...;)

Comment

Working...
                          X