Announcement

Collapse
No announcement yet.

NAMM Show 2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ze zijn al bekend. Zie ons nieuws en de nieuwste producten op onze website. :)

Een nieuwe NS7, hoera! Vond het altijd al een erg toffe controller. Mede dankzij de enorme constructie en roterende vinyl-simulerende platters.

Comment

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoed behringinger x32 rack werkt qua systeem... Ik vind dit nergens goed uitgelegd terug...

Comment

Is dit nog niet voldoende? ;)

Comment

Oeps, sorry, nog niet gezien... Bedankt! Ik zie dit speeltje eerder voor wat routing werk en randapparatuur werk... Je hele fx rackje in dit doosje ;)

Comment

Originally posted by nijst001 View Post
            Je hele fx rackje in dit doosje ;)
            Klopt alleen wil ik toch echt nog niet ruilen met mijn toch vrij eenvoudige maar erg goede dbx 166 en 266 als het om gate, compressor limiter gaat. Dan hoor je toch wel dat het ( helaas ) weer een kijk wat wij kunnen maken voor een vrij laag bedrag.

Zeker als je er echt meerdere tegelijk gaat laten werken. Dan kan je naar mijn idee echt merken dat het minder word.

Comment

[quotw]Dan hoor je toch wel dat het ( helaas ) weer een kijk wat wij kunnen maken voor een vrij laag bedrag. [/quote]
              Gehoord bij een X32 of een vergelijkbare variant, of een gok?

Comment

Gehoord.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het zeer zeker niet tegen vond vallen als je de prijs ziet. Als je een vergelijkbare tafel van zeg een allen en heath of soundcraft neemt dan betaal je al snel 3x zoveel.

Er was namelijk een soort van band avond waar wij eigenlijk alles voor zouden doen en er wad ook 1 band die dan de eigen geluidsman mee bracht. Prima ik vind alles best. Maar hier kan ik niet mee werken dat ken ik niet. Dit niet goed genoeg. Dus dan maar zijn nieuwe super de luxe digitale je kent het wel. Maar de fx afdeling en zo tja ik weet niet. Mijn ding was het niet meer een wat appart iets. Klonk wat plat en blikkerig.

Comment

Achja, onze Beringen eurolive 2448 of wat is t doet het voor ons nog altijd prima! Als er een nieuwe bedieningstafel wordt aangeschaft wordt het eerder iets nieuws voor licht... Ik denk cuelux (pro)...

Comment

Wel realistisch blijven natuurlijk: Voor de prijs van een (niet eens zon heel bijzonder) effecten rackje heb je een volledige 32 kanaals mengtafel, met 16 sends eq's effecten dynamics, vca's bussen etc. Echter gezien de opties die er op zitten en de prijs is het een hele leuke tafel, maar je moet natuurlijk niet de kwaliteit en klank van een echte midas of digico verwachten.

Dat het plat klonk, kan ook zijn dat de technicus er (nog) niet goed mee kon werken: Je moet goed op de interne gain structuur letten anders heb je de klank inderdaad zo naar de *&^! Heb een paar keer een (big) bandje gemixt op de X32 en dat klonk toch zeer oke.

Comment

Is het trouwens ook mogelijk met zo een tafel om de snake en een lichtsignaaltje (artnet) over 1 RJ45 draadje? Of hebben deze tafeltjes een eigen protocol?

Comment

Waar Pioneer nu echt wel mee mag komen van mij zijn:
                        Pioneer HDJ's 2000 is nieuwe kleuren, zoals de Pioneer HDJ's 500.

Beetje laat voor de NAMM, maar alsnog.

Comment

Gaat niet gebeuren denk ik. Puur omdat de entry level producten (wego, HDJ-500) ook als een soort stijlicoon aangeboden worden. De topsegment producten worden sinds de laatste pakweg 10 jaar ook in andere, vaak bijzondere (lees; limited) kleuren aangeboden. Dit om de clubstandaard snel te kunnen herkennen.

Comment

Originally posted by nijst001 View Post
                            Is het trouwens ook mogelijk met zo een tafel om de snake en een lichtsignaaltje (artnet) over 1 RJ45 draadje? Of hebben deze tafeltjes een eigen protocol?
                            De X32 gebruikt AES50 en dat kun je best niet in andere netwerkapparatuur stoppen.

Comment

Working...
                            X