Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bij verandering van laptop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bij verandering van laptop

Hi iedereen,

Ik zou binnen een paar weken een MacBook willen aanschaffen voor het draaien. Momenteel draai ik met een Acer.

Mijn vraag is, vanaf het moment dat ik op die nieuwe laptop zal draaien, of ik dan ook mijn oude instellingen van mijn tracks kwijt ben?

Ik draai met Traktor Pro, dus ik zal dat ook installeren op de MacBook.

Is er een mogelijkheid om alle instellingen te bewaren? Zoals de vooraf ingestelde loops en hot que's.

Ik kan het me moeilijk inbeelden dat als een professionele dj zijn laptop wil veranderen, hij dan ook helemaal opnieuw moet beginnen...

Wie weet er raad?

Ik draai op een Pioneer ddj-t1 , ik weet niet of dit uitmaakt.

In Traktor kan je je playlist exporteren. Dit doe je door met je rechtermuisknop op de playlist te klikken, en dan Export. Je kan dan kiezen of je alle MP3s ook wil exporteren. Deze kun je dan op je nieuwe laptop weer importeren.

Ik weet niet zeker of dit ook met 1 groot bestand tegelijk kan, heb al een tijdje geen Traktor gebruikt.

Comment

Bedankt!

Comment

In de map Documenten -> Native Instruments -> Traktor zitten al je instellingen, coverarts, en databasebestanden. Deze kun je overcopieëren.

Comment

Mag ik die map dan in mijn nieuwe laptop verwijderen en helemaal vervangen door de oude map?
          Want ik verander van besturingsprogramma hé... zitten die instellingen dan niet anders of zo?
          Last edited by THD; Wednesday-09-01-2013, 17:39.

Comment

Als het goed is gaat Traktor op die plaats zoeken voor die bestanden...
            Probeer het gewoon? Als dat niet lukt, kun je nog steeds met de suggestie van JasperA aan de slag.

Comment

Working...
            X