Announcement

Collapse
No announcement yet.

Verhuur licht set + DJ Booth

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verhuur licht set + DJ Booth

Hallo,

Vandaag kreeg ik aanvraag voor lichtset + DJ booth..

Ik heb zelf 2 wind-up statieven + 3 meter truss + 8x led par 64 (+sturing) en een truss dj booth.

Nu heb ik een prijs uitgerekend van 100 euro voor dit samen, maar dan krijg ik te horen dat ik aan de dure kant zit..

Wat vinden jullie?

Schamen (jouw 'klant' dan).

Trussbrug: 60,00
    8x LED par: 48,00
    Stuurdoos: 10,00
    DJ booth: 50,00

Tel je mee? 168 euro. Oja, en reiskosten: 35,00 per uur (heen & terug, heen & terug)

En ze vonden honderd euro te duur. Laat ze snel naar 'n ander gaan, want die zijn er niet/nauwelijks.

Als je in de supermarkt drie kratten pils op de band zet, is het toch ook pats 30 euro. Zeg je toch ook niet, jaa hooh is wel aan de dure kant. Doe je het ook voor 20?
    Last edited by Citybeatz; Thursday-10-01-2013, 23:49.

Comment

Ben je hobyist? Zoja, dan lijkt me dit een redelijk mooie prijs. Als ze zeggen dat je aan de dure kant zit dan zeg maar dat een stukje truss van 1m meestal rond de 100,- kost, en je ze uitlegt dat je er niet de hoofdprijs voor hoeft te hebben maar het moet jou wel een klein beetje opleveren. Dan snappen ze het vaak wel.

Comment

Nee ik vond mijzelf ook al niet duur, maar als ze dan gaan zeggen dat het bij een ander (groot) bedrijf goedkoper is, toen begon ik echt te twijfelen.

Ieder geval bedankt voor jullie reactie, weet ik iedergeval hoe de collega's er over denken!

Comment

Originally posted by Citybeatz View Post
          Trussbrug: 60,00
          Voor 3m? Vind ik wel best duur... :P
          Prima prijs (incl btw) voor 6m.

Comment

in onze regio heb je voor 50 euro 2 x4bar op statief + lichtsturing... (wel proffesionele bedrijven, maar toch)

zit in die 100 euro ook je uren dat je draait? in dat geval ben je zelfs nog spotgoedkoop. Is het enkel materiaal, en ben je hobbyist, dan is dit volgens mij een nette prijs.

Comment

Hier in mijn streek vragen ze per meter truss 4 euro, dus 12 euro per dag voor 3 meter truss, en ja dat zijn professionele verhuurbedrijven.

Comment

@ mol,
                maar dat is dan wel zonder licht en wind-ups

Comment

Voor het hele setje: prima prijs!

Comment

klant is gek... dat ie fijn ergens anders gaat huilen

Comment

Originally posted by zassie View Post
                      @ mol,
                      maar dat is dan wel zonder licht en wind-ups
                      Uiteraard, maar Citybeatz poste eerder dat een trussbrug 60 euro moet kosten, dat is dan wel met de statieven maar voor 3 meter truss en 2 statieven is dit heel veel.

Eerlijk vind ik 100 euro ook veel geld voor 3 meter truss met statieven, 8x ledpar 64 + sturing + een dj booth uit truss en ik veronderstel zonder apparatuur, dus enkel de booth, dan is 100 euro veel geld.

Voor 50 euro huur je hier in de streek al een booth met apparatuur, wel een dubbele cd speler maar je hebt voor 50 euro toch een booth met een dubbele cd speler en een mixer van JB.

Mischien liggen de huurprijzen in nederland een stuk hoger?

Comment

Klant kan gek zijn (zoals eerer gezegd ;) ), maar als het voor de klant niet uitmaakt of er truss komt of gewoon enkele 4bars op statief dan is het inderdaad wel veel... Maar ik vind dat hij wel krijgt waar hij voor betaald

Comment

Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
                          Klant kan gek zijn (zoals eerer gezegd ;) ), maar als het voor de klant niet uitmaakt of er truss komt of gewoon enkele 4bars op statief dan is het inderdaad wel veel... Maar ik vind dat hij wel krijgt waar hij voor betaald
                          Maar ik heb rond gekeken bij andere bedrijven en daar vragen ze voor 2x t-bar + statief + licht ook rond de 50 euro en een TRUSS dj booth ligt rond de 45 a 50 euro...

Kom je al op 100 euro.

Comment

Precies, en dat is meestal ex btw, dus komt er nog 21% bovenop...

Comment

ik vind het een goede, eerlijke prijs. Wij hebben laatst ergens voor een optreden een van een klein uurtje geluid (sub top instalatie op statieven) en 4 ledparren op statief + sturing neer gezet, en daar kregen we ook al 40 euro (30 euro plus fooi :D) voor, inclusief bedienen, halen en brengen. dus dan is jouw prijs heel netjes hoor :)

Comment

Working...
                              X