Announcement

Collapse
No announcement yet.

Verhuur licht set + DJ Booth

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wil je dat alsjeblieft nooit meer doen.

Niet persoonlijk bedoeld: maar als je dat neerzet vor 40 euro ben je echt een marktverzieker.. Straks gaan mensen denken dat dat een normale
    Prijs was en zo krijgen wij ( de pro verhuurders dj's en drive inns) niks meer weggezet tegen normale prijzen

Comment

Iets in mij zegt dat er al een topic bestaat waarin de discutie al bestaat of de kleine drive-in's marktverziekers zijn of niet. Beschouw het zo: wij richten ons meestal op een ander publiek...
      Last edited by Mathias Van Rechem; Friday-11-01-2013, 19:02.

Comment

Tja het is maar wat je gewend bent.
        Verhuur bedrijven zijn inderdaad vaak ex btw en dan moet je het ook nog eens zelf halen en terug brengen.

Wanneer ben je duur en wanneer ben je goedkoop? Beetje een ruim begrip. Het is ook maar net wat en hoe je het ervoor terug krijgt of misschien wel belangrijker wat je verwacht.

Sommige vinden ons duur als ze de prijs horen. De meeste vinden ons goedkoop. Vinden ze ons duur dan verwachten ze de prijs van iemand die normaal op zijn slaapkamer draait en af en toe een bbq in de buurt doet. Vinden ze ons goedkoop dan vergelijken ze ons waar we ook mee moeten concurreren. Dus het is maar net wat je ervan verwacht.

Wat je ook vraagt er zijn altijd mensen die je te duur vind. Ookal doe je het praktisch voor niets. Er zijn er altijd die klagen

Comment

Misschien is het ook wel een poging om alsnog je prijs te doen zakken, een soort onderhandelingstechniek.

Comment

Originally posted by Mol View Post
            knip

Mischien liggen de huurprijzen in nederland een stuk hoger?
            Als ik gelijke spullen bij mijn lokale verhuurder op wil komen halen kan ik €150 op tafel leggen.

Comment

he, je prijs is gwn goed .
              veel goedkoper gaan ze het echt niet vinden.

p.s. mooie website

Comment

Originally posted by nigelgein View Post
                he, je prijs is gwn goed .
                veel goedkoper gaan ze het echt niet vinden.

p.s. mooie website
                Oke dan!!

En bedankt!!

Comment

Originally posted by SLGV View Post
                  Wil je dat alsjeblieft nooit meer doen.

Niet persoonlijk bedoeld: maar als je dat neerzet vor 40 euro ben je echt een marktverzieker.. Straks gaan mensen denken dat dat een normale
                  Prijs was en zo krijgen wij ( de pro verhuurders dj's en drive inns) niks meer weggezet tegen normale prijzen
                  twee dingen:

1) het waren vrienden van ons
                  2) normaal doen wij nooit verhuur, want daar doen we het niet voor. :)

:)
                  Last edited by TomTheMusicFreak; Saturday-12-01-2013, 12:55.

Comment

Dan kan je dat er beter meteen bij zetten, dat voorkomt verwarring. TS vraagt of hij een goede prijs rekent, en dan kom jij vervolgens aan met 40 euro. Ts denkt ow ik ben dus toch te duur, verhuut voor veel te weinig en jij zegt een dag later ja maar dat was voor vrienden en dat doen wij normaal nooit dus eigenlijk was je eerste prijs wel goed en...
                    Is maar een scenario, maar denk daar wel aan. Als je het over geld hebt, dan is het wel zo fijn als je de belangrijke dingen niet vergeet.

Comment

Originally posted by DJMa5treat View Post
                      Dan kan je dat er beter meteen bij zetten, dat voorkomt verwarring. TS vraagt of hij een goede prijs rekent, en dan kom jij vervolgens aan met 40 euro. Ts denkt ow ik ben dus toch te duur, verhuut voor veel te weinig en jij zegt een dag later ja maar dat was voor vrienden en dat doen wij normaal nooit dus eigenlijk was je eerste prijs wel goed en...
                      Is maar een scenario, maar denk daar wel aan. Als je het over geld hebt, dan is het wel zo fijn als je de belangrijke dingen niet vergeet.
                      ik heb er ook bijgezet dat ik zijn prijs erg goed vond. in vergelijking met ons zelfs goedkoop. daar was het voorbeeld voor. maar dat zal ik dan maar niet meer doen.

Comment

Oh het spijt me dan, ik keek alleen naar de quote en keek dus niet verder dan mijn neus lang is. Maar het komt wel verwarrend over. Eerst zeg je dat het een goede prijs is en dan kom je aan met een setje voor minder dan de helft terwijl je op z'n minst hetzelfde aan sullen verhuurt, in waarde, misschien ook wel meer. We zitten dus allebei een beetje fout ;)

Comment

Originally posted by DJMa5treat View Post
                          Oh het spijt me dan, ik keek alleen naar de quote en keek dus niet verder dan mijn neus lang is. Maar het komt wel verwarrend over. Eerst zeg je dat het een goede prijs is en dan kom je aan met een setje voor minder dan de helft terwijl je op z'n minst hetzelfde aan sullen verhuurt, in waarde, misschien ook wel meer. We zitten dus allebei een beetje fout ;)
                          klopt haha :) al is het niet zo veel waard hoor, is vrij basic. En is maar 1 bar met 4 parren. de TS had toch acht parren aan een truss? Maar we zijn het er in ieder geval over eens dat de prijs van de TS goed is haha :)

Comment

wat zouden jullie van volgende prijs denken? 50 Euro voor:
                            - 2x showtec showbar 4 (= 8 parren) (+ wind up)
                            - 1x chauvet obey 10 (dmx controller)
                            - 1x ibiza las tub 200R (lazer)
                            - 1x velleman mini kleurenmoonflower
                            - 2x Adj color led tube
                            - 1x antari f80z rookmachine

- 2x mackie SRM 450V2 (+statief)
                            - 1x synq cdx2 (dubbele cd speler)
                            - 1x jb systems mx4mk2 (mengpaneel)

+ natuurlijk koptelefoon, cd's,....

het onderlijnde is eigen materiaal, het niet onderlijnde is gehuurd (totale huurprijs zal me +-25 euro kosten)

Het is voor een personeelsfeest in een WZC, de kans dat ik er ooit stage loop, vakantiejob doe of solliciteer is reeël, om een goede (eerste) indruk te maken wil ik liever geen al te hoge bedragen vragen...
                            Last edited by Mathias Van Rechem; Saturday-12-01-2013, 19:49.

Comment

Dat vind ik aan de zeer lage kant Mathias.

Comment

ik heb ondertussen even ge-edit, het zal wellicht wat verklaren ;)

Comment

Working...
                                X