Announcement

Collapse
No announcement yet.

Verhuur licht set + DJ Booth

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nee, nog steeds veel te weinig. Als je stage gaat lopen, mag je een vrienden prijsje vragen, maar laat zien dat je wel een beetje verstand hebt van deze wereld. Als je dan vervolgens met zo'n laag prijskaartje komt, geeft dat het idee dat je niet met geld kan omgaan. Verder, jij hebt een keer voor die spullen betaald. Dat geld wil je natuurlijk ook een keer terug verdienen, en dat doe je door te verhuren.

Comment

een (groot) deel van de spullen heb ik niet aangeschaft, hoef ik dus ook niet terug te verdienen ;). Maar goed, wat is dan volgens jullie een redelijke prijs?

Comment

Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
        een (groot) deel van de spullen heb ik niet aangeschaft, hoef ik dus ook niet terug te verdienen ;). Maar goed, wat is dan volgens jullie een redelijke prijs?
        Inclusief draaien?

Comment

neen, dat tarief reken ik appart.

Comment

Oke. Je koptelefoon en CD's hoeven niet op de verhuurfactuur lijkt me. En voor die spullen kun je als vriendenprijs best 100-150 euro rekenen. Het is geen topmateriaal, maar het werkt wel en je moet het waarschijnlijk ook op en afbouwen. En die toppen kosten meestal al rond de 50 euro
            Last edited by JasperA; Saturday-12-01-2013, 20:42.

Comment

Originally posted by JasperA View Post
              En die toppen kosten meestal al rond de 50 euro
              zoals gezegd betaal ik alles samen aan de verhuurder +- 25 euro (toppen bv aan 5euro/stuk)

Comment

Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
                zoals gezegd betaal ik alles samen aan de verhuurder +- 25 euro (toppen bv aan 5euro/stuk)
                Gaat het om België of Nederland?

Comment

België, in de stad waar ik woon

Comment

Dan heb ik niks gezegd, ik las laatst ergens van Mol dat verhuurprijzen daar een stuk lager liggen dan in Nederland. Misschien is zelfs 50 euro wel een prima prijs.

Comment

ik wou net zeggen, als het in nederland was wou ik heel graag je verhuurder weten haha :)
                      Nee als dat huurprijzen zijn dan zit je wel ongeveer goed ja :)

Comment

Originally posted by TomTheMusicFreak View Post
                        ik wou net zeggen, als het in nederland was wou ik heel graag je verhuurder weten haha :)
                        Het voordeel aan die verhuurde is inderdaad de prijs, het nadeel is dat ze enkel en alleen maar dat materiaal hebben, en er eigenlijk niet zo heel veel kennis van hebben ( meestal adviseer ik hen in plaats van omgekeerd). Dit komt omdat de verhuurder een stadsdienst is. Maar voor mijn doeleinden is het zeker voldoende, dus voor mij zit het wel snor.

De prijzen zijn hier in belgie meestal niet zo heel veel lager als bij jullie hoor, tenzij je naar de stadsdiensten of de provincie trekt. Maar in de meeste gevallen is dit voorbehouden aan jeugdverenigingen ( behalve dan waar ik het matrtiaal huur)

Comment

Working...
                        X