Announcement

Collapse
No announcement yet.

Michael Jackson is dood

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

rip MJ

Comment

Zijn jullie al moe van michael jackson?
      Steeds meer mensen hebben al weer genoeg van michael jackson omdat hij nu constant op tv is. Hoe bij jullie?

Comment

Ik vond z'n muziek al niks toen die nog leefde en dat 'ie dood is veranderd bij mij niks. Snap de hele hype niet..

Comment

Als van elke bekende steeds weer een liedje wordt gedraaid als hij of zij dood gaat, dan hoop ik echt dat Gordon het eeuwige leven heeft! :D

Comment

MJ, nooit wat mee gehad..

Totdat ik oude beelden zag van zijn concerten, jezus, die man kon dansen :D

Laat RTL het lekker erover hebben, uiteindelijk stopt het wel en als je er genoeg van hebt, dan kan je natuurlijk altijd de tv uitzetten ;)

Comment

Het begint nu wel redelijk in te zakken, op wat geruchten en rumoer over de doodsoorzaak na dan. En uiteraard spelen Jamba en al die andere gsm-oplichters weer in op het naďve publiek met 'the king of pop op jouw mobiel!'.

Comment

Gsm oplichters? valt wel mee.. snap eerder de mensen die het kopen niet..

telefoon aan je laptop of pc en je kan er ook hele nummers op zetten en dan kost het niets..

Comment

Originally posted by Partysounddriveinn View Post
                  Gsm oplichters? valt wel mee.. snap eerder de mensen die het kopen niet..
                  Dat ook, maar heb je ooit al eens een ringtonereclame als popup gekregen? Ziet er hartstikke leuk uit, gratis op je mobiel. Maar, oh, wacht, dan staat er opeens als je een stukje naar beneden scrollt onderaan in haast onleesbare letters dat het een abonnementsdienst van 9 euro per week betreft.
                  Zelf doe ik nooit iets met die rommel en gaat de popup net zo snel weg als hij op m'n scherm is gekomen, maar blijkbaar zijn er toch talloze mensen die er in trappen. (Getuige het feit dat die bedrijfjes nog steeds bestaan.)

Comment

De wet zegt ook enkel dat het vermeld moet staan en niet in welk lettertype.
                    De gsm oplichters pakken gewoon heel erg snel luie simpele mensen die niet verder kijken of lezen..

Comment

Originally posted by Partysounddriveinn View Post
                      De wet zegt ook enkel dat het vermeld moet staan en niet in welk lettertype.
                      De gsm oplichters pakken gewoon heel erg snel luie simpele mensen die niet verder kijken of lezen..
                      En jonge kinderen!

Comment

pfffffff, waar ik ook sta te draaien:

"EUY DJ, heppie nog beetje Michael Jackson?"

Comment

Zo wordt het ook meer dan eens aan mij gevraagd, maar dan niet alleen met MJ. Voornamelijk Hazes of rock.

Comment

Ooit een besloten feestje gehad waar de producer van walter kroes was, om de 3 minuten: ''Hey, kan je nog een keer walter kroes draaien?''

Hoe verder op de avond hoe dronker hij werd, en hoe meer hij geen genoegen nam met een nee (die avond was dan ook niet leuk te noemen...).

al was de klant wel tevreden...

Comment

Dan zou je toch denken dat je als producer zelf toch al redelijk gek bent geworden van die liedjes en ze nergens anders meer wil horen... :D
                              Heb het ook wel eens gehad hoor, iemand die persé een nummer wilde horen van iets dat totaaal niet in de avond paste. En dan toch maar proberen 'weg te jagen'.

Comment

Originally posted by Fel en Bruut View Post
                                Als van elke bekende steeds weer een liedje wordt gedraaid als hij of zij dood gaat, dan hoop ik echt dat Gordon het eeuwige leven heeft! :D
                                Whahahahaha, idd, dan hoop ik ook andré hazes enz. ook blijf leven!!! whahaha

Comment

Working...
                                X