Announcement

Collapse
No announcement yet.

Michael Jackson is dood

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by --Djdave-- View Post
    ja inderdaad.

Ik vind het overigens wel overdreven hoe iedereen reageert hoor
    waarom vind je het overdreven?

Comment

DJdave is nog jong als ik het goed zeg. Hij heeft dus weinig meegekregen over de ''king of pop''.

Comment

RIP King of Pop

Comment

Originally posted by --Djdave-- View Post
          ja inderdaad.

Ik vind het overigens wel overdreven hoe iedereen reageert hoor
          Overdreven is het niet, je moest eens weten hoeveel hij heeft betekend voor de hedendaagse muziek, zoveel artiesten zijn door hem begonnen met dansen en zingen. Michael jackson is HUN inspiratie bron, en zonder michael jackson zag de pop muziek er heel anders uit dus deze man verdient een grote respect! overdreven gaap|-)!
          Last edited by Rafya; Saturday-27-06-2009, 11:35.

Comment

Ik wordt de laatste 2 weken hellemaal gek van mj verzoekjes zelfs gisteren op een kinderevenent en vanavond op een schooldisco...

Je kan beter dood gaan om beroemd te worden...

Persoonlijk ben ik altijd al fan van m.j geweest alleen ik werd altijd zo raar aangekeken als ik het draaide gelukkig is dat nu voorbij haha.

Comment

Al zijn daar ook weer verhalen over te vertellen, komt eerst een persoon die michael jackson eist, draai je het dan komt een andere dat het echt niet kan (die vraagt dan ook eerst ofdat ik wel weet wat er is gebeurd)

*Zucht....*

Comment

Tja, zonde dat ie dood is. Heb alleen niks met hem en niks tegen hem (behalve van die kindjes dan, maar weet niet of dat waar is). Ken ook eigenlijk niet veel muziek van hem, alleen Billie Jean en Rock My World waren/zijn erg goede platen!

En natuurlijk Michael Jackson als icoon is top, zijn stijl, zijn kleding, zijn doen en laten is echt als een superster!

R.I.P ;)

Comment

Originally posted by Robert View Post
                  Ken ook eigenlijk niet veel muziek van hem, alleen Billie Jean en Rock My World waren/zijn erg goede platen!
                  Beat it? ;)

Comment

Oh, dit vind ik dan weer wel een vette tribute. :D
                    Eternal Moonwalk

Comment

Ik dacht al dat ik je voorbij zag moonwalken rick haha..

Leuk gedaan!

Comment

ik zit nou te kijken naar die herdenking, maar hoe kunnen ze nou de ondertiteling neerzetten als het live is?

Comment

Zit uiteraard een paar minuten vertraging tussen.. sinds de 'nipplegate' is dat volgens mijn verplicht in de VS.
                          En een stel vertalers die de ingekomen beelden snel voorzien van de juiste regels. Ook een minuutje of 2 vertraging.

Comment

ow oke, dan begrijp ik het ;)

Comment

Vertraging is om precies te zijn 30 seconden (!).

Heb de herdenking helaas niet kunnen zien, moest werken ;)

Comment

Originally posted by Paradise View Post
                                Vertraging is om precies te zijn 30 seconden (!).

Heb de herdenking helaas niet kunnen zien, moest werken ;)
                                Zal binnenkort wel te bestellen zijn op dvd bij bol.com

Comment

Working...
                                X