Originally posted by stijn
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Michael Jackson is dood
Collapse
X
-
-
Originally posted by Rick View PostDan zou je toch denken dat je als producer zelf toch al redelijk gek bent geworden van die liedjes en ze nergens anders meer wil horen... :D
Heb het ook wel eens gehad hoor, iemand die persé een nummer wilde horen van iets dat totaaal niet in de avond paste. En dan toch maar proberen 'weg te jagen'.
De klant vond het prima, in 2 uur tijd het nummer 7x gedraaid...
En als je niet weet dat onze volksheld weg is, tja....misschien tijd om het nieuws 1x in de maand te kijken :D
Comment
-
Snap niet dat iedereen zich zo druk maakt om die maanwandelaar. Als Uri Geller zich er nu ook nog mee bemoeit, dan kunnen we die ander mafketel (Derek Ogilvie) toch vragen om 1x in de week een praatje te maken met the king of pop. Sterker nog: Voor de reclame Michael Jackson en na de reclame Elvis...
Ik denk dat ik nu wel een goede format heb bedacht voor debielen tv...
Comment
-
Originally posted by Rick View PostDan zou je toch denken dat je als producer zelf toch al redelijk gek bent geworden van die liedjes en ze nergens anders meer wil horen... :D
Heb het ook wel eens gehad hoor, iemand die persé een nummer wilde horen van iets dat totaaal niet in de avond paste. En dan toch maar proberen 'weg te jagen'.
Als ze een nummer komen aanvragen dat je echt niet wil draaien, dan zeg je gewoon: "Dat is goed" en dan niet draaien. Dan komen ze vanzelf wel terug om te vragen waneer hun nummer komt. en dan zeg je: "Ik had hem net klaar staan, maar ik hoorde op mijn koptelefoon dat het nummer beschadigd is (of overslaat) dus ik kan hem niet draaien. Als je er dan ook nog een troostende "sorry" bij zegt, dan heb je weer een probleem minder.
Ik heb zo ook een hele schooltour gedraaid zonder alto muziek te draaien. Zodra iemand iets aan kwam vragen van die zooi zei ik dat de koffer met die cd's net de dag ervoor was gestolen. De meeste mensen vonden dat dan meteen zielig of sneu voor je... :D
Comment
-
Derek vind ik dan tenminste nog grappig. Die is nog redelijk serieus bezig terwijl Uri dollartekens ziet en beter kan acteren.
Misschien moet SBS6 hier inderdaad maar niet komen nee. ;)
En wat te denken van "De nieuwe Michael Jackson talentenshow"... je kunt er de donder op zeggen dat er zoiets wordt gemaakt. Al is het maar om de kijkcijfers. (Immers, van de meeste Idols en Popstarts-kandidaten zien we na 1 single niets meer terug, op Jamai en Jim na.)
Comment
-
Originally posted by Fel en Bruut View PostOk, tipje uit mijn drive-in show tijd:
Als ze een nummer komen aanvragen dat je echt niet wil draaien, dan zeg je gewoon: "Dat is goed" en dan niet draaien. Dan komen ze vanzelf wel terug om te vragen waneer hun nummer komt. en dan zeg je: "Ik had hem net klaar staan, maar ik hoorde op mijn koptelefoon dat het nummer beschadigd is (of overslaat) dus ik kan hem niet draaien. Als je er dan ook nog een troostende "sorry" bij zegt, dan heb je weer een probleem minder.
Ik had zaterdag wel een boze kleine dame die opeens in een hoekje zat. Bleek dat ik haar K3-verzoekje vergeten was en daarom was ze heel boos op ons. :D Wat direct weer opfleurde toen ik hem dan toch maar had opgezet.
Maar, back to MJ.
Comment
-
Originally posted by Fel en Bruut View PostOk, tipje uit mijn drive-in show tijd:
Ik heb zo ook een hele schooltour gedraaid zonder alto muziek te draaien. Zodra iemand iets aan kwam vragen van die zooi zei ik dat de koffer met die cd's net de dag ervoor was gestolen. De meeste mensen vonden dat dan meteen zielig of sneu voor je... :D
Comment
-
Je zal het maar in je sms-inbox krijgen..:
"Het blijkt dat Michael Jackson's laatste wens was om gecremeerd te worden. Helaas zal deze niet in vervulling gaan omdat dit simpelweg niet mogelijk is. Michael Jackson bestaat namelijk voor 90% uit plastic. Dus is besloten hem om te smelten naar lego-blokjes. Zo kunnen de kinderen eens een keer met hem spelen."
Comment
-
Helaas was die grap al de dag na zijn dood verzonnen... inclusief de zandbak-versie. ;)
Toch denk ik, na het zien van allerlei interviews en beelden en motieven, dat Jackson wellicht toch wel het beste voor zijn kids wilde. Zo wilde hij ze volledig uit de publiciteit hebben en de gekke papparazzi, erg begrijpelijk.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostHelaas was die grap al de dag na zijn dood verzonnen... inclusief de zandbak-versie. ;)
Toch denk ik, na het zien van allerlei interviews en beelden en motieven, dat Jackson wellicht toch wel het beste voor zijn kids wilde. Zo wilde hij ze volledig uit de publiciteit hebben en de gekke papparazzi, erg begrijpelijk.
zie hier haar speech
Comment
Comment