Announcement

Collapse
No announcement yet.

t-shirt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• t-shirt

Hallo,

Ik wil een t-shirt bestellen met een afbeelding erop
    (afbeelding met daarin: Naam, tl. nr, email en afbeeldingen verwerkt)
    bestellen.

Waar kan ik dit het beste doen?

Vistaprint, daar komen mijn shirtjes (5 stuks) ook vandaan (net zoals mijn visitekaartjes, logo en allerlei andere reclame spullen)

Producten zijn goedkoop maar vervoer is duur, als je er iets koopt, koop dan gelijk een hoop!

Comment

Al eens gezocht op Google naar 't-shirt' + 'print'? Er zijn echt zooooveeel bedrijven die zulke dingen doen.

Comment

Je kunt op meerdere manieren t-shirts (laten) bedrukken.

Eerste mogelijkheid is het om via speciaal papier (kun je kopen bij Dixons of Hema) het op een wit/zwart t-shirt te strijken. Kost je paar tientjes + wat shirts, zeker als je niet vaak draait is het ideaal om mee te beginnen. Print zal wel sneller los laten dan bij professionele druktechniek.

Via spat of andere (professionele) druktechniek bij (online) drukker. Even ter vergelijking, wij waren voor bedrukking van 6 polo's 170,00 euro kwijt. Na een jaar intensief gebruik, zien je shirts er niet helemaal meer tof uit.

Of via borduur technieken. De eerste keer moet er een borduurkaart gemaakt worden, die is best prijzig. Voordeel is wel dat het, het langste mooi blijft zitten op je shirts zelfs na een jaar.

Comment

In Zaamslag (Zeeuws-Vlaanderen) zit een hobbyist die T-shirts borduurt tegen een leuke prijs.
          Klikkerdeklik
          Heb nog geen ervaring hiermee, maar de gedachte om een shirt of polo te laten borduren is wel meerdere malen door mijn hoofd gegaan. ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
            Al eens gezocht op Google naar 't-shirt' + 'print'? Er zijn echt zooooveeel bedrijven die zulke dingen doen.
            Daarom vraag ik het ook juist :)

Comment

In dat geval kun je beter naar ervaringen dan naar bedrijven vragen. Bedrijven zijn er immers genoeg, ervaringen zijn er stukken minder.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                In dat geval kun je beter naar ervaringen dan naar bedrijven vragen. Bedrijven zijn er immers genoeg, ervaringen zijn er stukken minder.
                Nou, bij deze dan ... ;)

Comment

Vista print shirtjes: Teks is prima, een hoop aanpassingen mogelijk, handig online systeem voor het samenstellen van je shirtje. Afbeelding: van dichtbij toch iets verbleekt (kan door het wassen zijn, )

Conclusie:

Ruime mogelijkheden voor tekst, hoop kleuren en online ''visualizer''
                  Afbeeldingen niet zo super, als nog prima zichtbaar maar geen mogelijkheid tot vergroten afbeelding.

Comment

Met Cityprint heb ik goede ervaringen, bedrukking is echt goed en er vrijwel niet vanaf te krijgen, hoe vaak je het ook wast of wat je er ook mee doet.

Comment

ik heb hem vandaag gemaakt, bestelt voor 30 euro bij vista print

Comment

Prima, ik hoop dat je er veel plezier mee hebt, ik heb ze vandaag nog gebruikt (inmiddels gisteren..) en ze zijn nog steeds tip-top in orde

Comment

Working...
                        X