Announcement

Collapse
No announcement yet.

i-tunes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• i-tunes

hallo

ik heb een vraag over i-tunes.
    ik ben beginnend dj en wil alles legaal doen.
    ik ben belg en heb reeds een dj-licentie aangekocht bij sabam om mijn cd's te mogen kopieren op een HD.
    nu heb ik bij i-tunes voor het eerst cd's aangekocht, ik heb deze aangekocht met voorafbetaalde i-tunescards.
    na aankoop van een cd krijg ik een mail, in deze mail staat de titel van de cd & de kostprijs maar stel ik krijg controle hoe kunnen zij dan weten welke tracks erop deze cd's staan ?
    ik had eigenlijk gedacht dat ik een mail zou krijgen met alle tracks erop zodat ik die kan afprinten en kan bijhouden in een map ofzoiets.

graag wat meer info.

grts

aan de hand van de titel van de CD en de bijbehorende info is makkelijk te achterhalen welke nummers daar op staan. verder zal de info ook staan in de bestandsinformatie (ID3) van de nummers op je computer

Comment

Ik koop ook al mijn muziek, maar als je die facturen van Itunes bijhoud geloven ze je best wel. En ze hoeven alleen maar even in je Itunes te kijken en ze weten waar het vandaan komt.

Comment

Iemand ooit al eens een controlle gehad overigens?
        Heb het namelijk nog nooit megemaakt dat er iemand daadwerkelijk langs kwam om te controlleren of alles legaal is..

en ... tijdens het draaien heb je geen tijd om uit te gaan leggen hoe en wat je allemaal hebt aangeschaft lijkt me

Comment

Working...
        X