[edit] Weg.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
opgelicht op marktplaats.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by renevanhMisleidend of niet, wat je hier nu doet is smaadschrift.
Wat ik hier doe is attenderen dat er een Misleidende verkoop word gepleegd op het web zo voorkom je dat een ander er ook slachtoffer van kan worden aangezien hij zich heeft schuldig gemaakt aan een Misleidende verkoop is hier geen spraken van smaadschrift en als dat volgens u wel zo is vraag ik me sterk af waar u die informatie vandaan haal ik kan zo een aantal site's noemen waar mensen opstaan die een Misleidende verkoop hebben gepleegd en dat zijn site's zoals opgelicht op internet .... dus.... die mensen zijn ook strafbaar en lopen ook risico gestraft te worden met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie ? Ik denk persoonlijk dat u het verkeerd heeft.
;)Last edited by 4panel; Tuesday-28-05-2013, 00:12.
-
Ahum 4panel, jij bent diegene die nog steeds de naam van: [....] door de slijk haalt.
Wat zassie zegt is waar. Je bent niet opgelicht, je hebt een miskoop gedaan. Men bestempelt een uitkomst/resultaat als oplichting, niet de weg er naar toe als de uitkomst/resultaat geen oplichting maar een miskoop is.
Grote jongens voor de deur? Qua lichaam misschien, niet qua geest. Dat wat jij doet meneer 4panel kan net zo goed bij de wet worden aangekaart als: 'intimidatie', en ik twijfel wat men zwaarder vindt wegen in zo'n situatie als deze. Waarom moest die vriend van je überhaupt met je mee terug, je kan het toch ook zelf?
Revennah heeft uiteindelijk een punt. Je hamert ergens op door terwijl het al opgelost is. Dan is er geen aanleiding meer om verder te gaan met dit soort handelingen/uitspraken getuige van je topic en al je reacties. Doorgaan kan worden gezien als laster/smaad en dan sta je in dat geval in geen enkele positie meer om te onderhandelen mocht er een aangifte komen. Ik denk dat Nigel ook wel van zijn pa op zijn flikker heeft gekregen achter de deur.
Om uiteindelijk er aan toe te voegen wat Ron al vermeldt had. Jij gaat ook niet met mensen om zoals jij zelf behandeld wilt worden, het zou voor ons allemaal prettig zijn als je deze weerstand dropt en de ervaring & advies mee neemt in je leven.
Comment
-
Het lijkt me duidelijk dat we niet op deze manier namen door het slijk gaan halen.
Het kopen en verkopen via tweedehands systemen zoals Marktplaats (maar ook zelfs het systeem wat wij op het forum gebruiken) is volledig op eigen risico.
Wanneer je op locatie langs gaat en twijfelt over de werking van een product, is het aan jezelf om de gok te wagen en de producten af te rekenen + mee te nemen, of gewoon je verlies aan brandstof en tijd te incasseren maar in ieder geval weten dat je geen miskoop begaat.
Op dat moment ben je er zelf bij, heb je de mogelijkheid om zelf e.e.a. te testen en maak je zelf de keuze om ergens akkoord mee te gaan of niet.
Dat het niet netjes is om half functionerende producten te verkopen, staat hier buiten. Immers, we horen nu maar 1 kant van het verhaal en dat is de jouwe. Elk verhaal kent 2 kanten en zonder dat beide zijden bekend zijn gaan we hier verder niet over met modder gooien.
ik kan zo een aantal site's noemen waar mensen opstaan die een Misleidende verkoop hebben gepleegd en dat zijn site's zoals opgelicht op internet ....
Indien je zo zeker bent over je zaak, kun je op dat soort sites terecht met al je informatie.
Slotje.
Comment
Comment