Announcement

Collapse
No announcement yet.

De verhuur branche

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De verhuur branche

Hallo allemaal,

Ik doe een onderzoek naar de verhuur (van licht en geluid) branche.
    Wat kunnen jullie hierover vertellen?
    Welke relevante bronnen zijn er?
    Zijn er branche vertegenwoordigers?
    Waar kan ik een stukje geschiedenis vinden over deze branche?

Paar vragen van mijn kant uit.
    Wat heb je zelf al aan research gedaan?
    Welke info begrijp je hieruit nog niet of welke bron vertrouw je niet?
    Gaat het om een bepaald klein onderdeel van verhuur of zo breed mogelijk?

Nu kom het over als geef ff snel alle info als het even kan als kant en klaar onderzoek. Dit lijkt mij namelijk niet helemaal de bedoeling. Het is jou onderzoek en zal je dus ook wat moeten onderzoeken.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
      Paar vragen van mijn kant uit.
      Wat heb je zelf al aan research gedaan?
      Welke info begrijp je hieruit nog niet of welke bron vertrouw je niet?
      Gaat het om een bepaald klein onderdeel van verhuur of zo breed mogelijk?

Nu kom het over als geef ff snel alle info als het even kan als kant en klaar onderzoek. Dit lijkt mij namelijk niet helemaal de bedoeling. Het is jou onderzoek en zal je dus ook wat moeten onderzoeken.
      Dat snap ik. Maar denk ook aan birdy - people help the people :P Nee das flauw.
      Ik weet dat verschillende noemers gebruikt worden maar het is toch echt Verhuur en lease van overige machines en werktuigen volgens de kvk. Ik wilde graag wat meer bronnen met cijfers en een stukje geschiedenis. Ik loop mijzelf rot te google'n.
      Het gaat hier om verhuur van licht en geluid aan consumenten + bedrijven (met standaard pakketten, dus niet heel uitgebreid.)

Ik dacht misschien hebben jullie voor mij een richting of een opstapje waar ik kan gaan zoeken

Comment

Ik wil mensen ook wel graag helpen maar om nu alles voor ze te doen heb ik nu ook weer geen zin in. Vandaar.

eine complete pakketten word over het algemeen vooral aangeboden door de uit gegroeide hobbyist. Er zijn wel profs die het bieden maar dit is vaak dan toch wel meer onder het motto ach leuk meegenomen. De hobbyis. Of de net dit punt gepasseerde zijn over het algemeen niet echt ergens bij aangesloten. De grote jongens dan natuurlijk weer wel maar is dan vaak weer niet echt doel gericht op de kleine pakket verhuur. Meer op de grote Verhuur als complete evenementen of aan voornamelijk collega's de onderlinge verhuur.

Comment

Verder ben je ook niet echt heel duidelijk in je vraag:
          Wat wil je dat wij er over vertellen?
          Naar wat voor informatie zoek je, en wat voor bonnen wat verwacht je te vinden?
          Nee er zijn geen branche vertegenwoordigers.
          Ja je kunt zeker een stukje geschienenis vinden.

Comment

Working...
          X